Việc làm Stradex Việt Nam

Cập nhật 03/09/2024 22:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Stradex Việt Nam
Marketing IMC Executive (Planner)
Stradex Việt Nam 4.9★
10 đánh giá 8 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Stradex Việt Nam
Stradex Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Stradex Việt Nam
Chúng tôi chuyên gia thiết kế giải pháp Marketing và Nhân sự
Thế mạnh của chúng tôi xoay quanh việc phát triển công ty và chiến lược chung để tạo ra sự khác biệt với các đối thủ cùng phân khúc. Với sự bản lĩnh và sáng tạo, chúng tôi luôn đặt mình vào canh bạc để phấn đấu thành những người tốt nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội
  • Bảo hiêrm tai nạn lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Xây dựng đội ngũ (team building)
  • Lễ khen thưởng.
  • Liên hoan kỷ niệm.
  • Cầu lông

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2020

Mission

Công ty sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

 


Review Stradex Việt Nam

4.9
10 review

10/06/2023
Java Developer tại Hồ Chí Minh

Một công ty đầy sức trẻ và năng động, lương bổng và môi trường làm việc tuyệt vời (gg)

10/06/2024
Financial Controller tại Hồ Chí Minh

Stradex là môi trường trẻ trung, gần gũi, gắn kết giống như gia đình vậy. (gg

12/06/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc năng động, trẻ trung, mọi người thì hòa dồng dễ thương . Chế độ phúc lợi rất tốt (gg)

Những nghề phổ biến tại Stradex Việt Nam

Bạn làm việc tại Stradex Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Stradex Việt Nam

Stradex Việt Nam

Click để đánh giá