Việc làm Stradex Việt Nam

Cập nhật 03/09/2024 22:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Stradex Việt Nam
Customer Experience Specialist (Outsourcing)
Stradex Việt Nam 4.9★
10 đánh giá 8 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia,Thailand and Vietnam as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.

About The Department

We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.

Job Responsibilities

Accountabilities

Research and Insights

  • Monitor research and insights gleaned through Net Promoter Score, Complaints trends to identify trends and ensure customer loyalty and achieve NPS targets.
  • Provide insights and in-depth research analysis to stakeholder group to capitalize on or rectify themes
  • Manage BU NPS surveys, monitor daily alerts and provide monthly performance reports to stakeholders
  • Ongoing monitoring of competitor and market trends to drive innovation and continual improvement.

Customer Experience

  • Proactively lead the identification of customer experience enhancements and process simplification to deliver seamless, improved customer experiences.
  • Engage key stakeholders on complaint trends to drive process changes and a culture of continuous improvements.
  • Support on monthly key metrics report to Customer Advocacy team, ad-hoc reports, as assigned.
  • Follow-up with Complaint Handling team and relevant business to track the status and completion timeline of any opportunity improvements identified.

Job Requirements

  • 3+ years in customer experience or related discipline.
  • Ability to effectively collaborate with own team, internal stakeholders, suppliers and key stakeholders to deliver the task outcomes
  • Strong communication skills in English and Vietnamese
  • Creativity, initiative and drive: an advocate for innovative thinking, cultural development, with a results mindset
  • Ability to think independently, analytically and logically
  • Ability to adapt to change in a fast-paced environment.

Be a part of UOB Family

UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.

Apply now and make a difference.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Stradex Việt Nam
Stradex Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Stradex Việt Nam
Chúng tôi chuyên gia thiết kế giải pháp Marketing và Nhân sự
Thế mạnh của chúng tôi xoay quanh việc phát triển công ty và chiến lược chung để tạo ra sự khác biệt với các đối thủ cùng phân khúc. Với sự bản lĩnh và sáng tạo, chúng tôi luôn đặt mình vào canh bạc để phấn đấu thành những người tốt nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội
  • Bảo hiêrm tai nạn lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Xây dựng đội ngũ (team building)
  • Lễ khen thưởng.
  • Liên hoan kỷ niệm.
  • Cầu lông

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2020

Mission

Công ty sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

 


Review Stradex Việt Nam

4.9
10 review

10/06/2023
Java Developer tại Hồ Chí Minh

Một công ty đầy sức trẻ và năng động, lương bổng và môi trường làm việc tuyệt vời (gg)

10/06/2024
Financial Controller tại Hồ Chí Minh

Stradex là môi trường trẻ trung, gần gũi, gắn kết giống như gia đình vậy. (gg

12/06/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc năng động, trẻ trung, mọi người thì hòa dồng dễ thương . Chế độ phúc lợi rất tốt (gg)

Những nghề phổ biến tại Stradex Việt Nam

Bạn làm việc tại Stradex Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Stradex Việt Nam

Stradex Việt Nam

Click để đánh giá