Mô tả công việc
- Learn, capture customer needs, and successfully consult Careplus products and services through reception channels: Hotline/Facebook/Website/Zalo….
- Handling customer complaints related to Careplus products and services
- Caring, supporting customers & contributing to improving service quality at the Clinic
- Mastering the operation process, understanding Careplus products and services
- Understand the marketing programs, examination packages, and affiliate programs with banks, and insurance companies...
- Learn, consult, capture & book appointments for Customers including Corporate & Retail customers
- Coordinate with FO in taking care, answering questions, supporting and improving customer satisfaction.
- Perform some other tasks as assigned by CS Leader
Yêu cầu công việc
- College Degree or above.
- Experience in the Medical or HealthCare Industry is ideal.
- Minimum 2-year experience in Customer Service and Call Center.
- Excellent Customer Service.
- Good communication and problem-solving skills, Customer satisfaction oriented.
- Good communication in English (MUST)
- Have knowledge in Sales skills.
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Stradex Việt Nam
Chúng tôi chuyên gia thiết kế giải pháp Marketing và Nhân sự
Thế mạnh của chúng tôi xoay quanh việc phát triển công ty và chiến lược chung để tạo ra sự khác biệt với các đối thủ cùng phân khúc. Với sự bản lĩnh và sáng tạo, chúng tôi luôn đặt mình vào canh bạc để phấn đấu thành những người tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiêrm tai nạn lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Xây dựng đội ngũ (team building)
- Lễ khen thưởng.
- Liên hoan kỷ niệm.
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Công ty sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Stradex Việt Nam
Có dấu hiệu bán thông tin ứng viên, lấy lý do này khác sa thải nhân viên là công ty khó khăn không có lương trả. (rw)
Được làm đúng chuyên môn; phúc lợi đầy đủ; chính sách đãi ngộ, lương thưởng khá hậu hĩnh so với các công ty khác. (gg)
Một công ty đầy sức trẻ và năng động, lương bổng và môi trường làm việc tuyệt vời (gg)