Mô tả công việc
• Complete monthly accounting close timely.
• Review the financial reports prepared by PIC and ensure that all tax risks are communicated to clients in a timely manner.
• Review of monthly/Quarterly Financial Statements;
• Review of tax returns (e.g., VAT, PIT, CIT, FCT);
• Manage client relationships, identify risk and provide client with advice relating to accounting and taxation matter.
• Deal with the monthly tax filling and annual CIT filling, follow up on the company license renewal when needed, deal with HR document filling that is required by the social insurance bureau as needed, be knowledgeable in PIT, and be able to answer queries about PIT from the office staff.
• Work with the external auditor to complete the financial statement audit in a timely, support the group finance on the group consolidated financial audit for providing documents related to DSA VN, and support group CFO to complete the internal control audit when needed.
• Ad hoc jobs assigned by the Manager.
• Other tasks assigned by the Manager.
Yêu cầu công việc
• Minimum 5 years of relevant professional experience preferably related to "accounting/ audit firm".
• A university degree in accounting or auditing would be preferable.
• CPA/ APC would be preferable.
• Familiarity with ERP such as Odoo or Microsoft Dynamic or financial software use/ implementation and flexibility to digitalize processes.
• Excellent interpersonal and communications skills including strong written and verbal skills.
• Excellent command of written and spoken English.
• Good command of accounting software (AMIS, XERO,) and/or Microsoft Office (Excel, Word and Outlook);
• Ability to work independently and responsibly.
• Must be proactive, analytical, meticulous, organized, and reliable.
• Experience in accounting, and taxation is preferable.
• Good EXCEL skills and familiarity with data analysis.
Salary and Benefits
- Opportunity to develop a long-term career path in professional services (accounting, tax, and
consulting services)
- Professional, Active, Creative, Disciplinary, and Friendly Environment
- Supported to attend various short-term and long-term training courses.
- Have many chances to learn new knowledge and improve yourself.
- Having an opportunity to be considered for a higher position depending on your performance.
- Have many chances to work in a global environment.
- Evaluate your performance every year.
- Gross salary: Depending on negotiation.
- Allowance: Based on the Company's policy
- Remote work: 4 days per month.
- Lunch allowance
- Guaranteed 13th Salary
- Other attractive benefits.
Quyền lợi được hưởng
Guaranteed 13th Salary
Chăm sóc sức khoẻ
Full Contribution Of Social Insurance
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave and 6 days of sick leave per year
Xem thêm
CÔNG TY TNHH SUNGWON MEDICAL là Công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc mới thành lập tại Việt Nam. Ngành nghề kinh doanh chính: Sản xuất thiết bị, dụng cụ y tế, nha khoa, chỉnh hình và phục hồi chức năng...
Sungwon Medical Co., Ltd., hiện đang nỗ lực làm việc vì một môi trường y tế tốt hơn vào ngày mai trong
thế kỷ 21 mới, là một công ty chuyên sản xuất và bán các thiết bị y tế bệnh viện khác nhau. Được thành lập vào tháng 1 năm 1996, lần đầu tiên công ty đã thành công trong việc nội địa hóa Ống thông tĩnh mạch trung tâm (CVC) và Ống thông thoát nước tại Hàn Quốc. Công ty TNHH Y tế Sungwon đang nỗ lực phát triển các sản phẩm y tế mới vì sức khỏe cộng đồng và đang đặt ra mục tiêu tầm nhìn trung và dài hạn mới là phát triển thành công ty y tế và công nghệ sinh học tốt nhất Hàn Quốc. Các kết quả hiện tại đã được đưa ra với mục tiêu sản xuất các thiết bị y tế chất lượng cao, có trình độ cao, có thể mang lại sự tiện lợi và hiệu quả sử dụng sản phẩm cho nhân viên y tế là khách hàng trực tiếp trong lĩnh vực y tế và mang lại sự thoải mái, ổn định tâm lý cho khách hàng gián tiếp. đang nhận sự điều trị. Để tạo ra sự hài lòng mới cho tương lai chưa được giải quyết, nhóm lập kế hoạch, nghiên cứu phát triển và bộ phận sản xuất đã đoàn kết thống nhất và đang nỗ lực hết mình vào thời điểm này.