Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Từ năm 2007, Supor đã trở thành một trong những thương hiệu thuộc tập đoàn SEB Pháp, có hơn 150 năm lịch sử và dẫn đầu trong lĩnh vực hàng điện gia dụng và dụng cụ nhà bếp. Supor đi tiên phong trong thị trường Châu Á với 8 loại sản phẩm chính: Chảo chiên, chảo xào, nồi áp suất, nồi hấp, nồi cơm điện, nồi áp suất điện, bếp điện từ, bình đun siêu tốc và các dòng sản phẩm khác như nồi canh, nồi sữa, máy đậu nành, máy sinh tố, máy sinh tố đa năng… cũng được sự quan tâm của người tiêu dùng.
Công Ty TNHH Supor Việt Nam luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu, bởi chúng tôi hiểu rằng, chỉ có sự hài lòng của người tiêu dùng và khách hàng, chúng tôi mới có thể phát triển được. Supor cũng đã thông qua hệ thống quản lý chất lượng ISO 9002. Với nỗ lực, tinh thần cầu tiến, và bằng chính các sản phẩm chất lượng cao, Supor đã xây dựng được một thương hiệu uy tín và tạo được chỗ đứng vững chắc cho mình trên thị trường thế giới.
Với quyết tâm và phương châm “Chất Lượng ưu việt – Giá cả cạnh tranh” Supor sẽ sản xuất và cung cấp những sản phẩm chất lượng nhất đến gia đình người Việt.