Mô tả công việc
Welcome guests upon their arrival at the resort.
Provide accurate information to guests.
Implement the customer care process.
Advise customers on products or services of Le Palmier Hồ Tràm.
Address inquiries, provide suitable options, and build trust with customers.
Maintain relationships with current customers.
Regularly reach out to check on the usage of products, resolve any issues, and suggest new products or services.
Assist the department in searching for and reaching potential customers to expand the guests list.
Participate in marketing activities, implement advertising campaigns, and persuade new guests.
Carry out other tasks as requested by superiors
Quyền lợi được hưởng
Attractive Income (Salary based on capability + allowances)
Insurance and other benefits as per regulations.
Dynamic and professional working environment according to 4-star standards.
Bonuses for holidays, a 13th-month salary, and performance bonuses based on business results.
Work Location: Le Palmier Hồ Tràm - Hồ Tràm Coastal Road, Xuyên Mộc, BRVT
Yêu cầu công việc
Age: 20-30 Gender: Female
Qualifications: Relevant hotel management degree
English Communication: Good proficiency
Experience: Preference for candidates with experience
Well-proportioned, height from 1.60m; preference for females above 1.58m
Clear pronunciation, pleasant voice
Cheerful, smiling, approachable
Honest, enthusiastic, responsible for work
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH SX TM áo Thun Đẹp thành lập năm 2009, có hơn 10 năm kinh nghiệm chuyên sản xuất, xuất khẩu đồng phục bao gồm: Đồng phục áo thun, đồng phục công sở, quần áo bảo hộ lao động, túi vải bố, áo mưa
Bên cạnh đó, chúng tôi cong sản xuất áo ma, túi vải
Thế mạnh của chúng tôi là sản xuất những sản phẩm thời trang chất lượng cao, tinh xảo. Vì thế, chúng tôi luôn cải thiện những ứng dụng, đưa kỹ thuật may hiện đại vào quy trình sản xuất nhằm đạt được những tiêu chuẩn chất lượng phù hợp với thị trường và người tiêu dùng.