Việc làm SX_TM THÁI ANH

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SX_TM THÁI ANH
Chief Accountant | Kế toán trưởng
SX_TM THÁI ANH
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Directly operating, guiding and managing all activities of the accounting department
  • Report quickly and timely financial issues to the Management and Board of Directors
  • Manage and control the company's finances to avoid the loss of the company's finances and assets, promptly report it to the Management and the Board of Directors if any loss occurs.
  • Advise the Management Board on the accounting of expenses, in accordance with current accounting standards.
  • Organize a scientific, thrifty and efficient accounting apparatus, assign tasks to employees in the accounting department, and guide employees to perform.
  • Checking detailed data and summarizing accounting operations (revenue of each type from Reception, Food and Beverage department, data of warehouses, input and output VAT invoices, used and canceled quantities, etc.), fixed assets...), check actual and detailed data on the software, assist in handling if there are errors, check monthly cost calculation.
  • Calculate salary costs and associated costs into the management software.
  • Make monthly P&L, cashflow report.
  • Responsible for working with tax authorities, banks, auditors, inspectors and reporting to the Board of Directors.
  • Prepare reports related to related departments.
  • Handling employee reports on revenues and expenditures in the Company.
  • Participating in the development of a work coordination process between the accounting department and related departments.
  • Controlling revenue, costs, summarizing, comparing the implementation situation with the plan.
  • Approve revenues and expenditures, proposals of departments and submit them to the Board of Directors.
  • Check payroll and associated expenses before submitting them to the Board of Directors.
  • Manage capital and assets, organize and direct the inventory work.
  • Check inventory and liquidation reports, submit and consult the Board of Directors
  • Sign the reports and vouchers of the accountant and submit them to the Board of Directors.
  • Check and review the cost of the parts and report to the Board of Directors.
  • Refuse to pay unreasonable and invalid expenses.
  • Control purchase and sale contracts, quotes of suppliers. Control the purchasing process to ensure the most favorable terms and prices for the company.
  • Coordinate with the sales department to ensure there are no bad debts, outstanding debts and commission payments as agreed.
  • Perform other tasks requested by General Manager and Board of Directors.

Quyền lợi được hưởng

  • Bonus on holidays, New Year, Birthday, ..., health care regime for employees.
  • Monthly Service Charge
  • Housing for remote employees (three meals a day, air-conditioner, washing machine.. self-contained toilet)….
  • Dynamic, professional working environment, learning English.
  • Get job-related professional training, opportunities for advancement.
  • Change jobs in accordance with abilities and aspirations.

Yêu cầu công việc

  • Ability to communicate in English;
  • TPrefer candidates who have the similar experience at 5*

Yêu cầu hồ sơ

Thông tin liên hệ:

The Shells Resort & Spa Phú Quốc

- Địa Chỉ: Tổ 18 Khu Phố 9, P.Dương Đông – Phú Quốc – Kiên Giang

- Phone: 0297 371 8888 ext.706

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SX_TM THÁI ANH
SX_TM THÁI ANH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
NN4 Đường Bạch Mã, Phường 15, Quận 10

CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT - THƯƠNG MẠI THÁI ANH Trụ sở chính: NN4 Đường Bạch Mã - Phường 15 - Quận 10- TpHCM Nhà máy: KCN Tân Phú Trung ; Ấp Giữa, tân Phú Trung, Củ Chi Sứ mệnh Sứ mệnh của Thái Anh là cung cấp các sản phẩm và dịch vụ mang lại giá trị gia tăng cho khách hàng. Song song đó, thông qua hoạt động của mình, Thái Anh còn mang lại những lợi ích kinh tế-xã hội đối với sự phát triển của nước nhà. Để nâng cao chất lượng phục vụ và đáp ứng những yêu cầu ngày càng cao của khách hàng, Thái Anh luôn tiếp thu mọi ý kiến đóng góp từ phía khách hàng và phản hồi từ thị trường, qua đó cải tiến công nghệ, cơ cấu lại hệ thống quản lý và nâng cao trình độ chuyên môn nghiệp vụ, chất lượng của nguồn nhân lực. Tầm nhìn Công ty Thái Anh mong muốn phát triển bền vững để thương hiệu “ Tamatra® “ giữ vững vị trí là một trong những thương hiệu dẫn đầu ngành bao bì nhựa PP, PE Việt Nam và vươn xa trên trường quốc tế, một thương hiệu mà khách hàng luôn nghĩ tới trước tiên khi có nhu cầu về bao bì nhựa PP, PE. Với định hướng tuân thủ đúng và đầy đủ các quy định của pháp luật về chất lượng sản phẩm, môi trường gắn liền lợi ích của công ty với lợi ích của khách hàng, của tập thể người lao động và cộng đồng xã hội. Chiến lược phát triển Chiến lược phát triển sản xuất của Thái Anh là liên tục cải tiến công nghệ, đổi mới thiết bị để tăng năng suất, nâng cao chất lượng và tính an toàn của sản phẩm, tiết kiệm nguyên nhiên vật liệu để hạ giá thành và tăng tính cạnh tranh, qua đó sẽ đáp ứng đầy đủ nhất nhu cầu ngày càng cao và đa dạng của khách hàng. Song song đó, Thái Anh đẩy mạnh chiến lược quảng bá thương hiệu, duy trì và phát triển thị phần đang nắm giữ, nỗ lực phát triển các nhóm khách hàng mới, khai thác thị phần tiềm năng và mở rộng thị phần sang các thị trường đòi hỏi cao về mặt chất lượng như Nhật, Mỹ, châu Âu.

Những nghề phổ biến tại SX_TM THÁI ANH

Bạn làm việc tại SX_TM THÁI ANH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SX_TM THÁI ANH

SX_TM THÁI ANH

Click để đánh giá