Việc làm CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM

Cập nhật 07/08/2024 11:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM
Assistant Purchasing Manager (Trợ Lý Quản Lý Thu Mua)
CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 23/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Primary Responsibilities

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

• Translates operating forecasts into material requirements plans and thereby determines standard stock and re-order levels with Department Heads and Management

• Establishes standard purchasing specifications

• Ensures products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly

• Interacts with current and potential customers, owning company representatives, suppliers, competitors and third parties that reflect highly on the hotel.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

• Must be familiar with most of the regular items procured by the hotel.

• Must be familiar with custom duties and requirements.

• Develop and maintain orderly purchasing system.

• Identifies and develops reliable sources of supply

• Regularly review the reports produced and distributed by subordinates for the content, the quality of presentation, accuracy and investigate to clearly all points of varies.

• Identifies and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness

• Assure posting orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

• Obtains competitive quotations and bids

• Participates in negotiations for service contracts

HUMAN RESPONSIBILITIES

• Plan and organizes periodical training for staffs in other departments in areas of purchasing system (especially for new staff).

• To adhere to the grooming standards as set out in the employee manual and updated from time to time.

• To comply with the employee handbook at all times.


Main Complexity/Critical issues in the Job

RESPONSIBILITIES AND MEANS

• Perform proper purchasing procedure in accordance with the hotel policies and procedures.

• Ensure that proper purchasing procedures are in place, with purchase orders placed only by the Purchasing Manager after due authorization by management, and with the obtaining of competitive quotes were required as per policy.

• Process the Purchase Request and ultimately the Purchase Order.

• Review all the Purchase Requests and Purchase Order.

• Ensure that all efforts are exhausted in obtaining the best possible quotations.

• On a regular basis or upon the instruction of Director of Finance, conduct market price survey in coordination with the Chief Accountant and Executive Chef.

• Ensure that price comparison among other hotels is done on a regular basis.

• Keep good relationship with user department and suppliers.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
- Develop your talent through Accor’s learning programs.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor’s degree in Materials, Purchasing Management or related field.

• 3 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.

• Knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office.

• Demonstrated ability to interact with suppliers.

• Good Communication and writing skills.

 

Competencies

• Good presentation and influencing skills

• Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities

• Self-motivated and energetic

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô C1-C2, KCN Thăng Long 2, huyện Yên Mỹ

Công ty TNHH Takagi Việt Nam là một công ty 100% vốn đầu tư Nhật Bản, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất máy lọc nước, các bộ phận của máy và vòi phun nước, sản xuất khuôn, vòi nước. Được thành lập từ năm 2009 đến nay công ty không ngừng phát triển, mở rộng quy mô sản xuất.Vì vậy, làm việc tại TNHH Takagi Việt Nam , bạn sẽ có nhiều cơ hội để phát triển bản thân cùng cơ hội thăng tiến dưới một môi trường làm việc năng động, thân thiện, cởi mở và nhiều chế độ phúc lợi hấp dẫn

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Bóng đá
  • Bóng chuyền
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập từ năm 2009

Mission

Trên trang của tôi dành riêng cho các thành viên trao đổi thường xuyên. Làm cho cuộc sống lọc nước của bạn trở nên thuận tiện hơn.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM

CÔNG TY TNHH TAKAGI VIỆT NAM

Click để đánh giá