Mô tả công việc
- Creates and fosters a motivating, empowering, and team-oriented environment focused on continuous improvement and excellent customer service
- Provides outstanding customer service to all employees
- Responds promptly and proactively to address employee concerns
- Utilizes coaching skills across the property
- Demonstrates self-confidence, energy, and enthusiasm
- Motivates and encourages staff to resolve guest and employee-related issues
Ensuring Exceptional Customer Service:
- Delivers excellent customer service
- Responds quickly and proactively to address guest concerns
- Understands and upholds the brand's service culture
- Sets high service expectations for all guests, both internal and external
- Takes ownership of guest complaints/problems until they are resolved or addressed by the appropriate manager/employee
- Follows up to ensure complaints have been addressed to the guest's satisfaction
- Develops relationships with guests to build a loyal customer base, both internally and externally
Additional Responsibilities:
- Complies with all corporate accounting procedures
- Assists the General Manager as needed with the annual Quality audit
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Attractive remuneration package & 13th-month salary
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
- High school diploma or GED; 3 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. OR 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 1-year experience in the food and beverage, culinary, or related professional area.
- Fluent in English.
- Soft management skills are required.
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Trang - Human Resources Manager
Công ty TNHH Takagi Việt Nam là một công ty 100% vốn đầu tư Nhật Bản, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất máy lọc nước, các bộ phận của máy và vòi phun nước, sản xuất khuôn, vòi nước. Được thành lập từ năm 2009 đến nay công ty không ngừng phát triển, mở rộng quy mô sản xuất.Vì vậy, làm việc tại TNHH Takagi Việt Nam , bạn sẽ có nhiều cơ hội để phát triển bản thân cùng cơ hội thăng tiến dưới một môi trường làm việc năng động, thân thiện, cởi mở và nhiều chế độ phúc lợi hấp dẫn
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2009
Mission
Trên trang của tôi dành riêng cho các thành viên trao đổi thường xuyên. Làm cho cuộc sống lọc nước của bạn trở nên thuận tiện hơn.