Mô tả công việc
* Working Location: Sapa - Lào Cai
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu cầu công việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
- Willing to relocate to Hanoifor training period
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Được thành lập từ năm 2004, công ty TNHH Tân Phú Lợi chuyên sản xuất, thi công, lắp đặt :
- Hệ thống ống gió, miệng gió.
- Hệ thống thang cáp, khay cáp, máng cáp, kèm các phụ kiện.
- Hệ thống valve gió.
- Hệ thống phòng cháy chữa cháy.
- Hệ thống điều hòa nhiệt độ.
- Hệ thống cách âm cách nhiệt.
- Gia công cơ khí.
● Việc đạt được chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2008, trong năm 2015, như một lời cam kết của công ty Tân Phú Lợi dành cho đối tác trong việc khẳng định năng lực sản xuất đồng thời thể hiện sự tự tin trong việc nâng cao quy mô các công trình thực hiện trong tương lai.
● Với những thuận lợi trong việc ký kết các hiệp định thương mai thế giới mà Việt Nam đã đạt được gần đây như FTA, TPP, Tân Phú Lợi đang tìm kiếm các đối tác nhập khẩu sản phẩm của TPL và phân phối sang các thị trường lớn như Mỹ, Châu Âu và Úc.