Mô tả công việc
To manage the daily operations of the department ensuring that the department runs effectively and efficiently at all times whilst providing quality customer service.
To ensure all guests receive the most updated information, answer all queries and resolve problems arising from guest requests and service is provided in a timely manner.
Ensure communication between Concierge and Bell Desk staff and other departments of the Hotel is timely, accurate and professional at all times.
Develop good working relationships with external suppliers to ensure guests receive quality goods and services that meet the hotel’s standards.
Provide training to new team members.
Ensure on-going development of Concierge colleagues by ensuring performance reviews are conducted as per Hotel’s procedure.
Maintain a high level of skilled staff through training as per Hotel’s requirements.
Recognize and establish a good rapport with VIP’s and regular guests.
Ensure the professional presentation of the department and hotel lobby.
Ensure the effective resolution of any issues raised by clients or individual guests.
Maintain current product knowledge of events, concerts and on going activities ion the Strip.
Through leadership and supervision encourage behaviors that promote health and safety responsibility, accountability and awareness.
Adhere to all Company policies and procedures.
Report accidents, injuries, unsafe work conditions and / or security issues to supervisors.
Perform ad-hoc job duties as assigned by the Chef Concierge or Hotel Management.
Listen to comments, criticisms, and feedback from guests, employees and other managers to gain an understanding of strength and opportunity to improve personal/property performance.
Ensure compliance with company standards, policies, and guidelines, local government regulations.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- A vacation allowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals and families;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Minimum 2 years of experience in the field of 5-star hotels
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Excellent grooming standards
· Flexibility to respond to a variety of different work situations
· Ability to work on your own and as part of a team
· Knowledge of the local area
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Được thành lập từ năm 2004, công ty TNHH Tân Phú Lợi chuyên sản xuất, thi công, lắp đặt :
- Hệ thống ống gió, miệng gió.
- Hệ thống thang cáp, khay cáp, máng cáp, kèm các phụ kiện.
- Hệ thống valve gió.
- Hệ thống phòng cháy chữa cháy.
- Hệ thống điều hòa nhiệt độ.
- Hệ thống cách âm cách nhiệt.
- Gia công cơ khí.
● Việc đạt được chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2008, trong năm 2015, như một lời cam kết của công ty Tân Phú Lợi dành cho đối tác trong việc khẳng định năng lực sản xuất đồng thời thể hiện sự tự tin trong việc nâng cao quy mô các công trình thực hiện trong tương lai.
● Với những thuận lợi trong việc ký kết các hiệp định thương mai thế giới mà Việt Nam đã đạt được gần đây như FTA, TPP, Tân Phú Lợi đang tìm kiếm các đối tác nhập khẩu sản phẩm của TPL và phân phối sang các thị trường lớn như Mỹ, Châu Âu và Úc.