Các phòng ban đang tuyển dụng tại TẬP ĐOÀN GTG

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Chăm sóc sức khỏe
Giáo dục
Kỹ thuật

Việc làm TẬP ĐOÀN GTG

Cập nhật 02/03/2025 00:22
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN GTG
112885 - Outbound Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Outbound) - Logistics
TẬP ĐOÀN GTG
52 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 23 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Outbound Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Outbound) - Logistics

Job Code: 112885

- Working location: Duc Hoa District, Long An Province

- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND

Responsibility

1. Set up and manage outbound operations and procedures in the distribution center and confirm staff compliance.

2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure effective operation.

3. Receive and deploy cycle count/ stock take requests or set up annual cycle count/ stock take to reconcile with system data (WMS) for maintaining inventory accuracy.

4. Improve and monitor procedures, and processes for updating and leveling up standard warehouse operations.

5. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements regularly and when required.

6. Take part in setting up the annual budget, and expenses, analyze variances, necessary corrections to help the organization achieve financial objectives

7. Detail requirements for recruiting, hiring, and training new employees.

8. Contain warehouse situation on annual and peak days, including controlling employees' schedules.

9. Provide coaching and mentoring for leveling up warehouse staff.

10. Issue and resolve problems when occurring in daily operations.

<Performance Criteria>

1. Leverage your warehouse management experience to lead and manage a successful team efficiently and cost-effectively.

2. Use an inventory management system to ensure the accuracy of stock levels, minimize losses, and optimize inventory.

3. Create a safe work environment by implementing safety protocols and managing hazardous materials.

4. Build strong relationships with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods.

5. Develop effective policies, procedures, and workflow processes for warehouse operations.

6. Monitor staff performance, provide coaching/feedback, and motivate employees to achieve desired goals.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level 
・Experience: 
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experience with inventory control and management 
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices. 

・Knowledge: 
-  Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, using Transportation management systems (TMS)
・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team 
・Skills: 
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill

<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Long An
Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN GTG
TẬP ĐOÀN GTG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, số 8 đường Phạm Hùng - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm

CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN GTG được thành lập năm 2018.. Địa điểm: Tầng 6, số 8 đường Phạm Hùng - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia các BHSK, BHXH 
  • Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
  • Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Party
  • Team building

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN GTG được thành lập năm 2018.

Mission

  • Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN GTG

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN GTG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN GTG

TẬP ĐOÀN GTG

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo