- Identifying potential suppliers and evaluating their capabilities.
- Participate in negotiations with suppliers to secure favorable terms and pricing.
- Collaborating with various internal departments to contact purchase orders.
- Inventory Management – analyzing demand, purchase and process component inventory.
- Supplier Management – managing current to ensure that orders are delivered by the committed date.
- Cost and Quality Management – enabling access to favorable pricing and conditions whilst maintaining a high standard of quality.
- Other tasks/duties assigned by the Head of Department/ Line Manager.
- Good knowledge of vendor sourcing practices (researching, evaluating and liaising with vendors).
- Good knowledge of OEM/ODM and import practices is a plus.
- Bachelor's degree in business, supply chain management, or a related field (preferred).
- Excellent communication, interpersonal abilities and collaborative attitude.
- Strong organizational and time management skills to handle multiple purchasing order and suppliers.
- Ability to work effectively in a team and adapt to changing priorities.
- High ethical standards and integrity in procurement practices.
DS hướng đến xây dựng một môi trường chuyên nghiệp, đoàn kết và cởi mở, tạo cơ hội cho tất cả thành viên được phát triển kỹ năng chuyên môn cũng như hoàn thiện bản thân. Bên cạnh đó, công ty luôn chú trọng đến các hoạt động đào tạo, nuôi dưỡng nhân tài và xây dựng đời sống vật chất tinh thần phong phú, lành mạnh cho tất cả thành viên.
Toàn thể cán bộ, công nhân viên của TDS luôn đoàn kết xây dựng nền văn hóa doanh nghiệp mang đậm dấu ấn, bản sắc riêng. Mỗi nhân viên là một thành viên trong ngôi nhà chung TDS cùng nhau xây dựng một TDS phát triển bền vững với tinh thần chung.
Với khách hàng: Tận tâm, cam kết và linh hoạt
Với đồng nghiệp: Đoàn kết, hợp tác
Trong công việc: Năng động, sáng tạo, trách nhiệm
Với nhà cung cấp: Uy tín, chuyên nghiệp
Với cộng đồng: Thấu hiểu, chia sẻ