Việc làm Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Cập nhật 15/08/2024 11:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST
Operation Manager
Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 23
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 23
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 26/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Operations Manager, job description as below:

Scope of work:Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence and Highgate Live projects, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.

Responsibilities

  • Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
  • Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
  • Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
  • Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
  • Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve.Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
  • Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
  • Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
  • Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
  • Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
  • Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
  • Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
  • Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
  • Other tasks are assigned by line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary
  • Allowances: Meal + Phone + Transportation
  • Service Charge
  • Mandatory insurance + PVI Insurance
  • 13th month salary
  • KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.1, HCMC
  • Previous customer services leadership experience in an upscale or luxury hotel environment is required, experience as a number 1 or number 2 of a hotel or serviced apartment is desirable.
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate to advanced skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

CV
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST
Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
307/33 Nguyễn Văn Trỗi, P.1, Q.Tân Bình

Công ty thiết bị lạnh và cách nhiệt TST được thành lập từ tháng 12 năm 2000. Với hơn 20 năm kinh nghiệm, TST định hướng trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực lạnh công nghiệp ,chuyên cung cấp các dịch vụ tư vấn thiết kế, lắp đặt các hệ thống thiết bị cấp đông, vật liệu cách nhiệt, hệ thống phòng sạch …

GIÁ TRỊ CỐT LÕI:

  • Về giá trị con người: Con người là tài sản lớn nhất của TST, chính sách đãi ngộ của chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu tạo động lực để nhân viên phát huy năng lực tối đa. 
  • Về khách hàng: Luôn lấy khách hàng làm trung tâm trong chuỗi giá trị của TST. Bên cạnh những sản phẩm chất lượng tốt nhất, TST còn đưa đến những dịch vụ chăm sóc khách hàng tối ưu từ khâu tư vấn, mua bán, lắp đặt sản phẩm đến đào tạo chuyển giao và bảo hành.
  • Về xã hội: TST chọn “phụng sự xã hội” làm kim chỉ nam cho sự phát triển bền vững, nghĩa là không ngừng nghiên cứu và phát triển sản phẩm phục vụ nhu cầu thực tế nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh cho doanh nghiệp và mang lại nguồn của cải cho xã hội.
  • Về văn hóa: Lấy giá trị của Đoàn kết – Kỷ luật làm thước đo cho việc ứng xử giữa người với người.

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Bạn làm việc tại Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Click để đánh giá