Việc làm Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Cập nhật 15/08/2024 11:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST
Ethical PG Operations Manager (North) - Nutrition Division
Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 6 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
MAIN PURPOSE OF ROLE

Responsible for driving the long-term growth of Abbott Nutrition products in the region, across channel and brand through the leadership of a high performing field forces.

Working Location: Handi Resco Tower, 521 Kim Ma, Ba Dinh, Ha Noi.

Working time: Mon to Sat

Main Responsibilities

1. Business Management:

  • Implement strategic plan for business development to expand potential territories being responsible for
  • Build and monitor KPIs and metrics to evaluate the success of operational initiatives
  • Market intelligence updates: implement tools to measure POSM, Sachet, Gimmick
  • Set up monthly PG Lead – NU phasing target

2. Vendor Management:

  • Establish & maintain strong relationship with vendor to facilitate smooth operations and resolve any issues that arise
  • Serve as a key contacting point with vendor in reviewing services, and confirming for service settlement

3. Territory Management:

  • Conduct nationwide field visit to access market opportunity and ensure business operation and sales objectives are in line with territory planning
  • Develop and execute territory management plans to maximize market penetration
  • Monitor and analyze territory performance metrics to identify areas for improvement and optimization
  • Coordinate with FOM/FOEs, Sales team, and Marketing to ensure alignment of territory management strategies with overall business goals
  • Manage compliance processes, including redemption, sachet, NU - lead quality: ensure targeting the right patients

4. Budget Management:

  • Develop annual budgets and financial plans for the PG team
  • Monitor and manage expenses to ensure adherence to budgetary constraints and financial targets
  • Work with Ethical Operations Team in reviewing and confirming Accrual and Actual preparation
  • Coordinate with Ethical Operations Team in processing P2P system: Proposal, PO, PR, Goods Receipt and in processing payment with Vendor, in coordination with 3A Accounting function.

5. Team Management

  • Responsible for Field Force recruitment and turnover rate management under stated rate
  • Provide regular, on-field training to ensure employees capabilities and productivities are constantly monitored and improved when needed in coordination with vendor and HR.
  • Implement weekly operation meeting with the PG team to track teams’ performance and come up with resolutions for detected issues

6. Stakeholder Management

  • Create and execute yearly target plans, cascade monthly target phasing to regional & account target phasing
  • Analyze data and deliver consultancies and propose action plan to Ethical Commercial Strategy Director/ESM/Brand teams for effectiveness and efficiency development of Field Force
  • Align on marketing scheme and detailing guideline for the PG team
  • Set up expectation and supporting need from MKT and internal stakeholder: SFE, SFA, IT, BI.
  • Other projects are assigned by line manager

Minimum Background/ Experience Required

  • Minimum 6 years
  • Sales operations experience in Pharmacy and Healthcare industry is preferable
  • Strong background in project and stakeholder management
  • Experience in developing customer acquisition, re-engagement, and retention strategies.

Education

  • Bachelor
  • Preferably in Pharmacy, Project Management, or General Business

CORE Skills Required

Professional Skill

  • Organization and planning skills
  • Analytical thinking
  • Reporting skills

Behavioral / Leadership Skill

  • Interpersonal skills
  • Problem solving skills.
  • Time management

Language Skill

  • Good command of English

Computer Skill

  • MS Office
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST
Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
307/33 Nguyễn Văn Trỗi, P.1, Q.Tân Bình

Công ty thiết bị lạnh và cách nhiệt TST được thành lập từ tháng 12 năm 2000. Với hơn 20 năm kinh nghiệm, TST định hướng trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực lạnh công nghiệp ,chuyên cung cấp các dịch vụ tư vấn thiết kế, lắp đặt các hệ thống thiết bị cấp đông, vật liệu cách nhiệt, hệ thống phòng sạch …

GIÁ TRỊ CỐT LÕI:

  • Về giá trị con người: Con người là tài sản lớn nhất của TST, chính sách đãi ngộ của chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu tạo động lực để nhân viên phát huy năng lực tối đa. 
  • Về khách hàng: Luôn lấy khách hàng làm trung tâm trong chuỗi giá trị của TST. Bên cạnh những sản phẩm chất lượng tốt nhất, TST còn đưa đến những dịch vụ chăm sóc khách hàng tối ưu từ khâu tư vấn, mua bán, lắp đặt sản phẩm đến đào tạo chuyển giao và bảo hành.
  • Về xã hội: TST chọn “phụng sự xã hội” làm kim chỉ nam cho sự phát triển bền vững, nghĩa là không ngừng nghiên cứu và phát triển sản phẩm phục vụ nhu cầu thực tế nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh cho doanh nghiệp và mang lại nguồn của cải cho xã hội.
  • Về văn hóa: Lấy giá trị của Đoàn kết – Kỷ luật làm thước đo cho việc ứng xử giữa người với người.

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Bạn làm việc tại Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Thiết Bị Lạnh & Cách Nhiệt TST

Click để đánh giá