Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Send quotations via email to customers in English using the company's templates upon request.
· Post updates and respond to messages on Facebook, WhatsApp, etc., assigned for management. Use the company's provided image editing tools.
· Send emails to check in and offer products to assigned existing customers.
· Update customer information in the company's CRM software.
· Perform other customer search and care tasks as assigned by the company.
· Participate in domestic and international industry fairs and seminars according to the company's policy.
Yêu Cầu Công Việc
· Male/Female, aged from 25 to 32.
· Graduated from colleges in the fields of economics, aquaculture, agriculture, etc.
· Proficient in reading and writing emails in English.
· Strong computer skills, especially office software.
· At least 2 years of experience in sales or customer service.
· Hardworking, able to work under pressure, and good at teamwork.
· Knowledge of Spanish or Japanese is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 32
- Lương: 12 Tr - 35 Tr VND
Quang Minh Hưng luôn đi đầu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối và cho thuê các thiết bị xây dựng. Chúng tôi hoạt động với phương châm: Bạn nói, Tôi nghe. Bạn cần, Tôi có! Công ty chúng tôi luôn coi khách hàng là những người bạn, có nhu cầu được lắng nghe, chia sẻ và được đáp ứng, phục vụ một cách tốt nhất. Đến với Quang Minh Hưng, Quý khách sẽ được đảm bảo và hòan tòan yên tâm về chất lượng sản phẩm, giá cả vô cùng hấp dẫn, phong cách phục vụ chuyên nghiệp và chế độ hậu mãi tận tình chu đáo.