Việc làm NAKIVO

Cập nhật 26/07/2024 15:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI & DỊCH VỤ NAKIVO VIỆT NAM
Project Management Executive
NAKIVO 3.8★
6 đánh giá 8 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Licensing management

  • Research, seek for management’s approval and contract with vendors for planning approval, construction permit, environment protection license.
  • Coordinate with vendors to apply for planning approval, LURC, Investment license, construction permit, construction drawings, firefighting appraisal and completion acceptance, environment protection license.
  • Being contact window between company and authorities.
  • Liasing with other teams to complete the project.

2. Project planning and execution:

  • Discuss with the BOD about the development orientation of upcoming projects (Location, Form (independent or joint venture,...), capacity, expected progress, authorities contact point, ...);
  • Building initial project information proposal;
  • Creating a Master Schedule/General Plan, which includes specific work items (divided into different phases of the development of a project);
  • Ensure a logical plan, full of necessary items, outlining the resources and costs allocated in the project.

3. Project stakeholder management and resource management:

  • Coordinating company resources as well as external contacts (Government agencies; Consulting services; ...) to meet the requirements set out in the project development stage;
  • Communicating with upper management to develop the strategic program and project goals/progress;
  • Management of project resources to meet project milestones;
  • Align the various teams/team members’ expectations and deliverables to the needs of the project;
  • Report weekly to BOD on the progress of the project;
  • Handle arising incidents (if any) that occur during the project development phase;
  • The PM needs to be the central contact person, helping the parties understand the information and requirements of each stage in the project, and ensuring the project progress smoothly.

4. Manage project budget, schedule and quality:

  • PM should always closely follow up to ensure the project is on schedule, completed within the intended time and budget;
  • Monitor budget spending, ensure optimal spending resources or detect early signs of budget waste and promptly handle them.

5. Managing project risks and conflicts:

  • If there is a problem that needs to be changed in the project, then the PM needs to be the main handler, then the PM will work with the leader, customers and team members to finally make the decision to resolve;
  • Perform other related tasks as directed by BOD...

Yêu Cầu Công Việc

  • Familiar with CAD/3D design software.
  • Proficient English skills, both written and spoken
  • Fast learner, Independence, passion for Project Management
  • Strong research and organizational skills.
  • Strong negotiation and communication skills
  • Good time and task management skills.
  • Have excellent planning and reporting skills.
  • Outstanding problem-solving, and analytical/ observation skills.
  • Self-motivated with a results-driven approach
  • Aptitude in delivering attractive presentations
  • Exceptional Knowledge of excellent project management, including estimating, planning, organizing and leading.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2 nd Master Building 41 -43 Tran Cao Van street, ward 6, dist 3

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phúc lợi:

    Premium Private Health Insurance (Bao Viet Insurance)
    13th-month salary
    KPI bonus (based on business performance)
    Regular training, company team building, birthday - holiday bonus, happy hour
    Yearly salary review
    Annual health check-up
    Other welfare is in accordance with Vietnam labor regulations

  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
186 Điện Biên Phủ, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

NAKIVO là công ty chuyên phát triển các giải pháp bảo vệ dữ liệu và khôi phục site cho thị trường doanh nghiệp và SMB. Sản phẩm chủ lực của họ là NAKIVO Backup & Replication được sử dụng rộng rãi trên toàn thế giới bởi các công ty và nhà cung cấp dịch vụ để bảo vệ môi trường ảo hóa và hạ tầng dịch vụ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

Được thiết kế để giải quyết những thách thức của việc sao lưu và nhân bản của VM đối với môi trường trung tâm dữ liệu và đám mây, hiệu suất tương đối cao khi sao chép VMs với các ứng dụng trực tiếp, các nhóm máy ảo hỗ trợ dịch vụ đám mây và các khối lượng công việc ảo hoá. 


Review NAKIVO

3.8
6 review

19/03/2024
Quản lý dự án tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc tồi tệ nhất được mọi nhân viên khuyên dùng(GL)

20/02/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty có đãi ngộ khác tốt. Các bạn QA rất hòa đồng. Tuyển rất nhiều QA và khá thường xuyên tuy nhiên QA dễ bị ăn hiếp do đa phần mới ra trường. (rv)

25/10/2023
Sale/Nhân viên kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Tốt để bắt đầu một sự nghiệp mới

Những nghề phổ biến tại NAKIVO

Bạn làm việc tại NAKIVO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NAKIVO

NAKIVO

Click để đánh giá