Mô tả công việc
-
In charge of the expenses aligns with invoices and related documents received, according to the internal procedures and policies;
-
Be responsible for banking transactions and bank reconciliation;
-
Work with the Campaign team to finalize the project with revenue recognition.
-
Follow up on AR and cash collection with clients.
-
Record accounting transactions in the accounting software (expenses, capital expenditure, depreciation, amortization, debts, and other operations);
-
Do the accounting tasks as well as the periodic physical check for the inventory of fixed assets, tools, equipment, and consumables;
-
Filling the documents in hard copies and online data storage;
-
Participate in the preparation of reports, and data for the periodical audit of the company;
-
Tax declaration under instruction (VAT, PIT).
-
Other tasks as required by the Chief Accountant;
Yêu cầu công việc
-
At least 2 years experience as an Accountant
-
Excellent knowledge of accounting regulations and procedures, including the Generally Accepted Accounting Principles (GAAP)
-
Hands-on experience with accounting software like Xero and Misa (Prefer)
-
MS Excel skills, Google sheet (prefer)
-
Experience with general ledger functions
-
BSc in Accounting, Finance, or a relevant degree
-
Intermediate English communication skills
Quyền lợi được hưởng
-
Competitive Salary Package.
-
13th-month salary bonus.
-
Full social insurance contributions.
-
Multinational work environment.
-
Hybrid work arrangements.
-
Annual performance appraisal for salary reviews
-
Annual leave 12 days per year and holiday leave, birthday leave.
Công Ty Dương Anh là Tổng thầu phân phối đã và đang phát triển đầy đủ hệ sinh thái để đóng góp các giá trị vượt trội cho các nhà cung cấp, khách hàng và người tiêu dùng các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thị trường Việt Nam thông qua các kênh phân phối: Kênh truyền thống (General Trade), kênh hiện đại (Modern Trade), kênh nhà thuốc (Pharmacy) và thương mại điện tử (E-Commerce).
Dương Anh đã phát triển hệ thống 17 chi nhánh trực tiếp (mục tiêu dự kiến 34 chi nhánh chiếm 70% thị phần tiêu dùng phân phối theo GRDP VN) và 39 đối tác phân phối và hơn 72,000 khách hàng là các cửa hàng bán lẻ ở khắp các tỉnh thành. Thông qua hệ thống phân phối, Dương Anh sẽ góp phần nâng cao hiệu quả, tính trung thực để góp phần rút ngắn khoản cách, thời gian giữa nhà sản xuất đến điểm bán lẻ.