Mô tả công việc
- To be responsible and overseeing the company’s accounting tasks such as receivable accounts, payable accounts, entry of general ledger journal, Depreciation, Accrual, Prepayment and tour costing
- Managing of payables and receivables to finalize tours
- Reconcile accounts, identifies and researches reconciling items in detail and reporting in periodically
- Accurately doing Tax fillings and finalization (VAT, CIT, FCT, PIT…) & file accounting documents to prove tax reports
- Liaise with tax authorities, audit and other state authorities to resolve discrepancies and inquiries
- Other human resources such as renewal contracts, preparing for payroll and payroll deductions with current Labor Law
- Retaining accounting data and documents as prescribed by law
- Other tasks assigned by Director
Yêu cầu công việc
- Male/Female, 25 - 40 years old;
- Graduated from the University majoring in Accounting;
- At least 05 years of experience as a General Accountant
- Applicants are required to have experience working as an accountant at MICE travel and tourism agencies
- Using Accounting Software (Misa)
- Ability to synthesize and write reports.
- Ability to read and understand English
- Honest, careful, responsible for work.
- PRIORITIZE CANDIDATES TO GO TO WORK IMMEDIATELY
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 25 Million - 30 Million (Negotiated according to the candidate's ability - exchanged during the interview)
- Working in a young, dynamic and challenging environment, with many opportunities for self-development.
- Opportunity to be promoted to the position of Chief Accountant
- To participate in all insurance regimes as prescribed
- Participate in all company activities: Event, Party, Birthday, Sports Festival, Company Trip.
- Other benefits exchanged during the interview
Công Ty Dương Anh là Tổng thầu phân phối đã và đang phát triển đầy đủ hệ sinh thái để đóng góp các giá trị vượt trội cho các nhà cung cấp, khách hàng và người tiêu dùng các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thị trường Việt Nam thông qua các kênh phân phối: Kênh truyền thống (General Trade), kênh hiện đại (Modern Trade), kênh nhà thuốc (Pharmacy) và thương mại điện tử (E-Commerce).
Dương Anh đã phát triển hệ thống 17 chi nhánh trực tiếp (mục tiêu dự kiến 34 chi nhánh chiếm 70% thị phần tiêu dùng phân phối theo GRDP VN) và 39 đối tác phân phối và hơn 72,000 khách hàng là các cửa hàng bán lẻ ở khắp các tỉnh thành. Thông qua hệ thống phân phối, Dương Anh sẽ góp phần nâng cao hiệu quả, tính trung thực để góp phần rút ngắn khoản cách, thời gian giữa nhà sản xuất đến điểm bán lẻ.