Mô tả công việc
- Produce and pursue sales leads for the Restaurant & Sky Lounge in the relevant and assigned market segment or areas of responsibility
- Maintain responsibility for and optimize the designated portfolio of accounts
- Build and maintain guest relationship
- Implement the agreed tactical sales plans that focus on market niches and segments identified in the marketing plan
- Collaborate with our chef on menu requests
- Negotiate contracts and assist with accounts receivable
- Work with the marketing to develop promotional materials
- Work and support sales team on social media and follow up
- Site inspection - conduct whenever necessary and liaison with F&B operations
- Monitor and develop assigned accounts to ensure the achievement of sales targets
- Process all reservations and lease agreement in a timely and efficient manner
- Provide timely reports or assignments delegated by superior
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Candidates with a university degree in Business Administration, Management Science, Marketing or a related field, making them well-suited for this position.
- Proficient in at least one foreign language, preferably English
2. Experience:
- Minimum 2 years of experience as a Sales Executive for restaurants, especially Japanese restaurants
3. Skills:
- Computer literacy skills
- Customers service, communication and listening skills
- Ability to communicate and build strong relationships with internal/external guests
4. Foreign language proficiency:
- Written and Spoken English
5. Computer skills:
- Computer literacy skills
6. Personality:
- Independent
- Sociable
- Energetic
- Creative with strong leaders
7. Others:
- Pro-active, takes initiative to complete tasks
- Organized, prioritizes tasks effectively to meet deadlines
- Ability to communicate with the team and other departments
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Thành lập từ năm 1996, với kinh nghiệm gần 30 năm hoạt động trong lĩnh vực lữ hành, TransViet tự tin đứng trong hàng ngũ TOP 10 Công ty Du lịch dẫn đầu Việt Nam suốt nhiều năm qua.TransViet vinh dự được đồng hành - phục vụ hơn 10 triệu du khách và không ngừng phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ TRANSVIET được thành lập từ năm 1996.
Mission
-
TransViet luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
-
Tại TransViet, chúng tôi quyết tâm xây dựng các hành trình ý nghĩa và hấp dẫn. Thông qua sự am hiểu sâu sắc về văn hóa địa phương, chúng tôi giúp khách hàng tận hưởng những khoảnh khắc chân thành và đáng nhớ nhất trên mọi nẻo đường, mang đến sự an tâm và tin tưởng cho khách hàng khi đặt chân đến những chân trời mới.