Việc làm Xuất Nhập Khẩu Liên Minh

Cập nhật 22/05/2024 16:54
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Liên Minh
Senior Legal Officer
Xuất Nhập Khẩu Liên Minh
14 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả Công việc

1.Legal consultancy for units and individuals in LotteFinance:
- Legal advice on business activities, daily operations of the Company to promote business, protect the interests of the Company;
- Legal consultancy, consultancy on the application of law, applying internal regulations on specific cases as required by the whole system through the forms of direct consultation, legal counseling, e-mail counseling and telephone counseling;
- Participating in court proceedings and bodies conducting legal proceedings, providing counseling and support to units in the handling of labor disciplines, settlement of complaints and denunciations;
- Provide legal documents, forms and other documents to the units and individuals of the Company as required
2.Participating in the draft and finalization of the internal regulation system of the Company
- Legal advice for product development, draft of process of services and products;
- Evaluate documents of delegation and authorization of the Company;
- Develop regulations, processes, guidelines under the functions and tasks of the Legal Department;
- Verification of the legality, logic, feasibility and consistency of internal regulations, policies and procedures of the Company; Appraising the modalities, techniques and standards of internal documents;
- Research, update, review and systemize internal regulations of the Company; propose policies to develop regulations, processes and other internal documents of the Company, plans to issue internal documents periodically according to the Company's regulations;
- Management, updating internal documents system (soft file) and providing internal documents to individuals and units upon request;
3.To participate in building the system of forms, contracts, commitments and agreements of the Company:
- Directly develop forms, contracts, commitments, agreements as assigned by the Manager of Legal Department;
- Legal verification of contract forms, commitments and transactions of the Company with customers and partners in order to minimize legal risks and protect the interests of the Company;
4.Training, providing legal knowledge to the units in the Company
- Prepare lectures for each subject according to the purpose and scale of training;
- Directly participate in training of legal knowledge for the staffs of the Company under the direction of the Manager of Legal Department;
- Prepare Q & A about legal situations.
5.Management, updating of legal documents, legal information and other responsibilities
- Legal information on new contents of legal documents for leaders,
- To conduct an assessment of the impact of new legal documents on the Company's operations, to propose any changes required to the internal regulations of the Company.
- Management of legal documents (paper and electronic version, if any);
- Comply with the code of ethics for law practice and professional ethics (for lawyers);
6.Other duties as assigned by the manager and / or Head of Compliance and Legal Division.

Yêu Cầu Công Việc

- Qualifications: Graduated from university majoring in finance, banking, law or related fields (Preferably has a lawyer's certificate)
Expertise:
- Have knowledge of products, services, processes and regulations in the retail banking sector;
- Have general knowledge of law, extensive knowledge of banking and finance, preferring the retail banking.
Experience:
- Have at least 3 years of legal experience in a bank or consumer finance company 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Liên Minh
Xuất Nhập Khẩu Liên Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
41/132 An Đà, Đông Khê, Quận Hồng Bàng

Công ty TNHH Thương Mại và Dịch vụ Xuất Nhập khẩu Liên Minh được thành lập vào năm 2011, trụ sở chính tại Hải Phòng. Hiện tại, Liên Minh đã có hơn 60 nhân viên văn phòng từ miền Bắc tới miền Nam Việt Nam; với 05 văn phòng tại Hải Phòng, Bắc Giang, Bình Dương, Long An và Hồ Chí Minh. Liên Minh chuyên về các dịch vụ Khai thuê hải quan, dịch vụ Xuất Nhập khẩu ủy thác, xin giấy phép Xuất Nhập khẩu các loại, vận chuyển nội địa và quốc tế bằng đường bộ, đường biển, đường hàng không. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng kinh doanh các mặt hàng hạt nhựa nguyên sinh, nhựa tái sinh; gia công tái chế các loại nhựa tại các nhà máy ở phía nam và phía bắc, kinh doanh các loại gạch men cao cấp; thiết bị vệ sinh; gỗ và các thành phẩm khác từ gỗ, cho thuê nhà xưởng, kho bãi. Hiện nay, chúng tôi đang phát triển thêm mảng kinh doanh Bất động sản

Những nghề phổ biến tại Xuất Nhập Khẩu Liên Minh

Bạn làm việc tại Xuất Nhập Khẩu Liên Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xuất Nhập Khẩu Liên Minh

Xuất Nhập Khẩu Liên Minh

Click để đánh giá