Việc làm Blue Ocean Logistics

Cập nhật 08/08/2024 09:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ TIẾP VẬN ĐẠI DƯƠNG XANH
Senior Sales Executive/ Chuyên viên Kinh doanh cao cấp
Blue Ocean Logistics
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

Senior Sales Executive is in charge of tasks related to advising on building business strategies, improving customer experience services and developing potential customers database with the goal of maintaining & growing business opportunities.

1. Customer database:

  • Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
  • Foster strong relationships with existing clients;
  • Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
2. Consulting & Sales:
  • Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
  • Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
  • Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
  • Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.

3. Catering Operations:

  • Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
  • To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
  • Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
  • Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.

4. Service quality & Customer service:

  • Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
  • Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
  • Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.

Other duties as assigned by the Sales Manager.

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge bonus payable on monthly basic;
  • 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
  • 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
  • Duty meal and parking provided;
  • Annual health check-up, annual holiday trip with team;
  • Opportunities for learning and development;
  • Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
  • 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.

Yêu cầu công việc

Onboard from 01/03/2025;

1. Qualification & Experiences:

  • Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
  • Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;

2. Skills:

  • Excellence communicative English (both verbal & written);
  • High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Ability to conduct market research will be essential.

3. Personality:

  • Clever, ability to work independently;
  • Resulted oriented, proactive & honestly;
  • Ability to work under stress;
  • Passion for delivering exceptional levels of guest service.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN

or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ TIẾP VẬN ĐẠI DƯƠNG XANH
Blue Ocean Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Victoria, số 17, đường 65A – TML, phường Thạnh Mỹ Lợi, TP.Thủ Đức, TP.HCM

Công ty Trách nhiệm hữu hạn và Tiếp vận Đại Dương Xanh được thành lập vào năm 2012 hoạt động trong lĩnh vực vận tải giao nhận quốc tế. Đại Dương Xanh hiện đang là một trong những công ty uy tín trong ngành giao nhận vận tải quốc tế, giao nhận hàng hóa XNK tại Việt Nam.

Công ty TNHH Thương mại & Tiếp vận Đại Dương Xanh có đội ngũ hơn 40 nhân viên chuyên nghiệp, hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ giao nhận vận tải trong nước và quốc tế. Công ty có mạng lưới hoạt động ở Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Hà Nội, thiết lập quan hệ tốt với các đối tác đại lý giao nhận toàn cầu, do đó chúng tôi tự tin cung cấp cho khách hàng những dịch vụ phù hợp, linh hoạt và hoàn toàn đáng tin cậy.

Trong tương lai, Công ty sẽ tiếp tục phát triển đầu tư kho bãi, trở thành một trong những công ty hậu cần, tiếp vận hàng đầu tại Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Blue Ocean Logistics

Bạn làm việc tại Blue Ocean Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Blue Ocean Logistics

Blue Ocean Logistics

Click để đánh giá