Mô tả công việc
Welcome guests upon their arrival at the resort.
Provide accurate information to guests.
Implement the customer care process.
Advise customers on products or services of Le Palmier Hồ Tràm.
Address inquiries, provide suitable options, and build trust with customers.
Maintain relationships with current customers.
Regularly reach out to check on the usage of products, resolve any issues, and suggest new products or services.
Assist the department in searching for and reaching potential customers to expand the guests list.
Participate in marketing activities, implement advertising campaigns, and persuade new guests.
Carry out other tasks as requested by superiors
Quyền lợi được hưởng
Attractive Income (Salary based on capability + allowances)
Insurance and other benefits as per regulations.
Dynamic and professional working environment according to 4-star standards.
Bonuses for holidays, a 13th-month salary, and performance bonuses based on business results.
Work Location: Le Palmier Hồ Tràm - Hồ Tràm Coastal Road, Xuyên Mộc, BRVT
Yêu cầu công việc
Age: 20-30 Gender: Female
Qualifications: Relevant hotel management degree
English Communication: Good proficiency
Experience: Preference for candidates with experience
Well-proportioned, height from 1.60m; preference for females above 1.58m
Clear pronunciation, pleasant voice
Cheerful, smiling, approachable
Honest, enthusiastic, responsible for work
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập vào năm 2003, Công ty TNHH Thanh Long là nhà phân phối gạch men, gạch ốp lát tại miền Nam.
Một số nhãn hàng phổ biến như: Platino, Veronio, Duny, Sasulo, Dream, Bati...đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong tâm trí người tiêu dùng về một sản phẩm gạch có chất lượng ổn định, bền, đẹp, an tòan với sức khỏe người sử dụng.
Môi trường làm việc thân thiện và luôn tạo cơ hội cho nhân viên phát huy hết năng lực