Mission Statement
Perform relevant Accounts Payable tasks as a committed team member to meet the needs of Hitachi Energy’s core business partners.
Your Responsibilities
- You will perform necessary activities within the Accounts Payable department to ensure accurate and timely booking and ensure making payment to vendors on time and invoices recorded into system are qualified with tax authority/ company requirements.
- You will perform analysis of specific Accounts Payable accounts on a regular basis and take appropriate action when necessary.
- You will cooperate with AP Center team in India for daily work
- You will comply with and help to achieve Internal Control over Financial Reporting compliance in Accounts Payable for applicable templates.
- You will apply and comply with Financial Accounting and Reporting Manual, IFRS and local GAAP and actively seek opportunities to improve processes.
- You will take high responsibility for the tasks done and commit to the timeline.
- You will deliver commitments and high-quality services to all applicable stakeholders in line with agreed service levels to ensure satisfaction and support other departments so that the business can run smoothly.
- Living Hitachi energy's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business.
- Graduated bachelor’s degree or higher in Finance, Accounting and Auditing.
- Minimum 2 to 5 years of experience in tax and accounting.
- Self-motivated, well-organized and structured with strong attention to detail and learning mindset.
- Resilience - strong ability to work with ambiguity and constantly changing set of circumstances and issues under pressure.
- Ability to think ahead and anticipate prioritizing and plan activities, quickly assimilate complex information and take independent action where necessary.
- Collaborating across boundaries - connects people, ideas, processes and issues. Builds helpful, productive relationships across the organization.
- Influencing and persuading, able to present sound and well-reasoned arguments to convince others and ability to deal with a wide range of people with tact and diplomacy.
- Must have strong knowledge of loc finance ERP, Microsoft Office.
- Fluent in English language, spoken and written.
Location Hanoi, Hanoi, Vietnam;
Bac Ninh, Bắc Ninh, Vietnam Job type Full time Experience Experienced Job function Finance Contract Regular Publication date 2024-11-13 Reference number R0066419
Công ty TNHH Thúy Mỹ Tư Việt Nam (tên tiếng Anh là Trimmers Co., LTD) là công ty vốn 100% Hàn Quốc chuyên sản xuất các phụ kiện cho ba lô, túi xách như tay kéo, bánh xe, móc khóa… và một số sản phẩm khác. Hiện nay công ty chúng tôi có hơn 500 công nhân viên và đã thành lập một nhà máy mới tại KCN Nam Tân Uyên, tỉnh Bình Dương. Vì vậy công ty luôn chào đón những ứng viên tiềm năng để song hành cùng sự lớn mạnh công ty. Khách hàng của chúng tôi gồm chủ yếu là các nhãn hàng lớn như adidas, Nike, Kathmandu..và xuất khẩu đi thị trường Mỹ và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ BHXH, Bảo hiểm 24/24,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu vào năm 2007, hoạt động sản xuất của chúng tôi không ngừng phát triển và đồng thời mở rộng cơ sở kinh doanh.
Mission
Với công nghệ và sự sáng tạo của mình, chúng tôi muốn trợ giúp và hỗ trợ bạn phát triển công ty thông qua dịch vụ tốt nhất của chúng tôi. Mục tiêu chính của chúng tôi với các đối tác là cung cấp sự hỗ trợ tốt nhất mà họ có thể tin cậy.