Find out market needs and needs of different customer groups.
Proactively reach out to potential customers to introduce the hotel's products and services.
Establish and develop business relationships with customers.
Answer customer questions during and after contract implementation.
Resolve guest complaints in a way that does not affect the hotel's reputation and brand.
Prepare necessary documents as required by the hotel sales team: contracts, quotes...
Arrange schedules and manage daily appointments of the sales department head. Answer phone calls, faxes, and emails to contact the sales and marketing departments.
Manage files and documents about customers and provide them when requested by relevant responsible staff.
Support in handling after-sales activities and complaints from customers when required.
Participate in brainstorming and planning the hotel's marketing and advertising activities.
Support the preparation and implementation of advertising programs and campaigns.
Quyền lợi được hưởng
Friendly working environment.
Social insurance after 02 months of probation with full salary.
Service charge during the probation period.
13th month salary.
Orientation for talent development.
Yêu cầu công việc
1 years in a similar position in large hotels or international companies.
398 Xô Viết Nghệ Tĩnh, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công Ty TNHH Tito là công ty chuyên sỉ lẻ các dòng khăn cao cấp. Công ty chúng tôi được thành lập gần 30 năm với nền tảng cung cấp các mặt hàng về khăn. Chúng tôi một trong những công ty, tuyên phong trong lĩnh vực khăn chất lượng cao. Nhờ sự tin tưởng của đối tác khách hàng, chúng tôi ngày càng cố gắng hoàn thiện bản thân để phát triển hơn, với mong muốn mang đến cho quý khách hàng những sự lựa chọn hài lòng nhất.