Số lượng tuyển dụng: 03 người 1. Working with customers about project, products detail and provide quotation. 2. Receives customer order, confirm Pro forma invoice to customers and follow up orders. 3. Maintains customer records by updating account information. 4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution. 5. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment. 6. Communicates with customers for shipping document, payment. 7. Maintains relationship with customers to ensure customer satisfaction. 8. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/ Customer Service Manager. 9. Make booking with Liners and Forwarders 10. Submit PKL/INV/CO/SI.- Female - English 4 skills and Chinese can communicate in working BENEFITS - Highly favorable salary according to ability. - Packed lunch. - Consider salary increase once/year. - 13th month salary bonus. - Health insurance, social insurance, unemployment insurance, ... according to state regulations. - Periodic health examination once a year. - There are 12 days allowed in 1 year.
398 Xô Viết Nghệ Tĩnh, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công Ty TNHH Tito là công ty chuyên sỉ lẻ các dòng khăn cao cấp. Công ty chúng tôi được thành lập gần 30 năm với nền tảng cung cấp các mặt hàng về khăn. Chúng tôi một trong những công ty, tuyên phong trong lĩnh vực khăn chất lượng cao. Nhờ sự tin tưởng của đối tác khách hàng, chúng tôi ngày càng cố gắng hoàn thiện bản thân để phát triển hơn, với mong muốn mang đến cho quý khách hàng những sự lựa chọn hài lòng nhất.