Mô tả công việc
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Yêu cầu công việc
College Degree in Foreign languages or Administration
Relevant experience is an advantage
Excellent interpersonal and communication skills both Vietnamese and English; Proficient in MS Office; Filing Skill
Positive service attitude; Pleasant personality and initiative
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
CÔNG TY TNHH TMDV INDOCHINE CASTLE là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ lưu trú ngắn ngày. Chúng tôi đã phát triển rất nhanh trong những năm qua và đã đạt được nhiều thành công trong lĩnh vực này. Chúng tôi đã tích lũy nhiều kinh nghiệm và tạo ra những dịch vụ chất lượng cao để phục vụ khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi cung cấp dịch vụ lưu trú ngắn ngày và các dịch vụ khác tại Thành phố Hồ Chí Minh và các thành phố khác trên địa bàn Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp các dịch vụ lưu trú ngắn ngày với những giá cả phù hợp. Chúng tôi cũng có các chương trình khuyến mãi và ưu đãi đặc biệt để khách hàng có thể có trải nghiệm tốt nhất tại các khách sạn của chúng tôi. Chúng tôi luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ tốt nhất và phục vụ khách hàng một cách chu đáo. Chúng tôi cam kết hài lòng khách hàng với các dịch vụ của chúng tôi.