Company Description
GetCourse is a platform that enables over 15000 + experts and companies to create and sell online courses. We are dedicated to helping entrepreneurs scale their businesses, with every fifth online school on GetCourse earning more than $15k per month. Our product offerings include a course builder, CRM, landing page and website builder, process automation, webinars, payment gateways, and more.
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Customer Support Specialist at GetCourse in Vietnam, with flexibility for remote work. The Customer Support Specialist will be responsible for providing customer support, ensuring customer satisfaction, and offering technical support to users. Daily tasks may include troubleshooting, resolving customer issues, and analyzing support trends.
Qualifications
- Customer Support and Technical Support skills
- Interpersonal Skills and Customer Satisfaction skills
- Analytical Skills
- Experience in customer service or support roles
- Experience in SaaS business is a huge plus
- Ability to empathize with customers and address their needs effectively
- Strong communication skills, both verbal and written
Our hiring process usually consists of one test and two interviews. All our employees work remotely and get a full onboarding and 1-month training over the product.
Công ty TNHH TMDV Số Dách
Nhiều người thấy, nhiều người biết, nhưng người làm chỉ là số ít. Ở đây chúng tôi đang đề cập đến vấn đề xây dựng hệ thống thức ăn sáng “An Toàn – Vệ Sinh – Dinh Dưỡng – Nhanh Chóng” cho học sinh và nhân viên phòng. Trong thực tế, thói quen sử dụng dịch vụ ăn sáng từ các gánh hàng rong với sản phẩm thiếu nguồn gốc, không đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm đã trở thành văn hóa khó thay đổi. Bước ngoặc nằm ở giai đoạn 2008 – 2009, khi báo chí phanh phui hàng loạt những vụ thực phẩm không đảm bảo vệ sinh bán tràn làn trên thị trường, từ đó người tiêu đã khắt khe hơn khi lựa chọn sản phẩm. Khi nhận thức tiêu dùng phát triển thì đòi hỏi về thực phẩm càng cao, cuộc sống ngày càng bận rộn, nhu cầu sử dụng bữa sáng “vệ sinh, nhanh chóng” ngày càng nhiều.
Thời cơ đã đến, nắm bắt được tình hình thị trường, CEO Hứa Ngọc Lâm đã quyết định xây dựng hệ thống thức ăn sáng 1 Phút 30 Giây, kinh doanh dựa trên tiêu chí “An Toàn – Vệ Sinh – Dinh Dưỡng – Nhanh Chóng” vào tháng 9/2009, một bước đột phá cho thị trường thức ăn nhanh Việt Nam nói chung và thị trường thức ăn sáng nói riêng. Gần 4 năm phát triển, 1 Phút 30 Giây có hơn 130 cửa hàng tại thành phố HCM, Đà Nẵng, Bình Dương, trong đó có 45% là cửa hàng nhượng quyền, doanh thu 2012 đạt gần 60 tỷ. Mục tiêu phát triển 500 cửa hàng trong giai đoạn 2015 – 2020, để giữ vững ngôi vị dẫn đầu trong ngành dịch vụ ăn sáng tại Việt Nam.