Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Develop and maintain document control processes for the efficient management and team.
- Assist team regarding the documentation management.
- File in alphanumeric order and locates material from files, and maintain document control system for recording and tracking of all documents for Facility team and department.
KEY RESPONSIBILITIES AND AUTHORITIES
- Develop and maintain document control processes for the efficient management and team.
- Assist team regarding the documentation management.
- File in alphanumeric order and locates material from files, and maintain document control system for recording and tracking of all documents for Facility team and department.
- Pick up and deliver materials as required.
- Set up, copy, scan and store documents
- Create templates
- Manage requests for documentation
- Review and maintain the accuracy of the records, editing where necessary to ensure they are up to date
- To liaise with and distribute facility/project related information with all levels of the facility team and potentially external parties
- Maintain confidentiality around sensitive documentation
- Prepare ad-hoc reports on facility/project when required
- Support the team in routine admin roles. Provide secretarial and admin support to the team to ensure the smooth running of the department operations.
- Follow up any deadline and put on calendar as a reminder for facility team.
- Translation from Vietnamese into English and vice versa.
**Working Location: Tan Phu Trung IZ - Cu Chi. We provide shuttle bus from HCM, Binh Duong and Dong Nai
Yêu cầu công việc
Education
Graduated from a good university in Vietnam (preferably in English language or business administration)
Experience
Minimum three years relevant work experience in document/administrative field
Knowledge
- Independent yet a team player who possesses good time management and multi-tasking skills.
- Good attention to detail, Highly organized.
- Familiar with document control system.
Functional Skills
- Strong IT skills in SharePoint, MS office including outlook, excel and word.
- Excellent communication skills
Other Abilities
- Proficient typing skills
- Minute taking
Quyền lợi được hưởng
Công ty Bách Minh là đơn vị đi đầu tại Việt Nam về sản phẩm công viên nghĩa trang kết hợp du lịch sinh thái tâm linh.
Được thành lập và đi vào hoạt động từ năm 2011 đến nay Công ty đã có các dự án lớn tại các địa bàn: Phú Thọ, Hòa Bình, Khánh Hòa. Mỗi dự án rộng trên 100 hécta.
Để tiếp tục sứ mệnh tạo ra sản phẩm chuyên nghiệp và cam kết các giá trị mang lại cho khách hàng khi sử dụng dịch vụ, chúng tôi luôn mong muốn chào đón các ứng viên chuyên nghiệp đến với Bách Minh để thực hiện sứ mệnh này.