Job Responsibilities
- Business Development:
- Ensure the execution plan following The PRUVenture Strategy & Direction, focusing on developing & accelerating young & dynamic full-time agents, sales leaders, high educated GAD generation to focus on growing Urban customer segments.
- Be responsible to planning and the sales activities and business activation plans to create prospects, attract Urban customers and expand the PRUVenture customer base.
- Be Responsible to maintain high productivity (case per active) and retention rate of PLs in his/ her Region align with the PRUVenture’s strategy.
- Be responsible to build MDRT among his/ her Region align with the PRUVenture’s strategy.
- Be responsible for APE contribution by leading BDMs and Pru-Planners of the delegated Region to achieve and exceed the APE Target; Closely monitoring the Region monthly APE performance and timely address sales performance issue to minimize Channel’s business impact.
- Be Responsible to work with BDMs and PLs to collect Premium K2 as much as possible, aligning with PRUVenture’s strategy.
- Keep learning from best practices among PruPlanners, teams and competitors to fine-tune operation models and achieve higher results
- People Management:
- Be responsible for Pru-planner recruitment by proactively involving in the selection & recruitment process to achieve number of Pru-planner monthly new recruits set for the Region; and accountable to attract and retain Pru-Planners.
- Be accountable for sales quality and customer services by frequently/timely conducting sales coaching and providing service guidance to BDM and Pru-Planners to address all quality & service issues.
- Participate in training meetings/action plans in order to keep improving sales quality of PruPlanners and provide proper feedback to trainers.
- Be responsible for deploying and managing the implementation of EDP Program and accountable for keeping track of Pru-Planners learning and development plan.
- Recruit, retain and develop BDM to ensure capable sales force for PRUVenture
- Operation, Risk Management & Other:
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area of the PRUVenture South/Central/ North.
- Be responsible for deploying and implementing an effective incentive plan to create pay for performance culture and to increase Pru-Planner’s motivation.
- Be accountable for fostering a compliance culture as well as managing operational & compliance risks by liaising with the Compliance Coordinator to implement PVA internal controls & Group Compliance Policies.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
- Qualifications & Experience
- Bachelor’s degree in Business Administration/ Finance
- Advantage: Master’s degree
- 5-7 years of experience in frontline sales & customer management
- Working experience in Finance & Banking, Insurance industry is an advantage
- Knowledge and skill
- Good understanding of Insurance market and Financial services in Vietnam
- Good command of English in both writing and speaking
- Competencies
- Sales & Services Management
- Analytical Thinking, Business Analysis and Project Management
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation and Talent Magnet
- Assertive, Persuasive and influencing
- Communication and Negotiation
Thành lập từ tháng 3 năm 2010, sau 11 năm hoạt động, TLI Không chỉ là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực thiết kế, thi công nội ngoại thất công trình, cung cấp các sản phẩm nội thất, trang trí mà còn là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam tự sản xuất sofa từ da thật 100%. Nguyên liệu da được công ty nhập khẩu chính hãng từ Ý.
Từng sản phẩm của chúng tôi đều mang chung 1 tinh thần là sáng tạo, đa dạng về công năng, nổi bật về thẩm mỹ. Từ đó mang đến những trải nghiệm, giá trị tinh thần tuyệt vời nhất cho mọi khách hàng.
Với kinh nghiệm sâu sắc, am hiểu về người tiêu dùng nội thất và xu hướng nội thất từng thời kỳ, TLI đã phát triển lớn mạnh không ngừng, trở thành công ty có tên tuổi lớn, uy tín trên địa bàn Hà Nội nói riêng và toàn miền Bắc nói chung. Dù thị trường nhiều năm qua hết sức thăng trầm, xong TLI vẫn giữ vững nhịp độ phát triển, đảm bảo được sự tăng trưởng bền vững. Để làm được điều này, toàn thể cán bộ công nhân viên công ty đã luôn đồng lòng, tâm huyết với nghề nghiệp, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần trách nhiệm cực kỳ cao.
TLI là đơn vị có thể cung ứng trọn gói các hạng mục về nội thất. Mọi thứ trong nhà ngôi nhà của bạn đều có ở TLI. Với TLI tất cả các ý tưởng về không gian sống đều có thể thực hiện. Giá trị và sự khác biệt mà TLI hướng tới chính là độc đáo về phong cách, nổi bật cho cuộc sống với các món đồ nội thất tiện nghi, sang trọng.
Review TLI Hà Nội
Chậm lương 4 tháng đến nửa năm. Chậm đóng bảo hiểm