Việc làm BMC

Cập nhật 04/10/2024 22:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư vấn và Đào tạo BMC
113657 - Senior Sales Executive - Marketing Agency
BMC
11 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 23 - 35 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

- Work Location: Binh Thanh District, HCMC

<Job Responsibilities>

1. Sales & Client Management

• Identify and generate new business opportunities by targeting potential clients in need of online marketing services, e-commerce strategies, and integrated campaigns.

• Conduct client meetings to understand their business goals, pain points, and propose tailored solutions aligned with their marketing objectives.

• Together with strategic planner to develop compelling marketing proposals and presentations that effectively showcase the agency's services and expertise.

• Negotiate contracts and close deals to meet or exceed sales targets.

2. Consulting & Strategic Input:

• Provide strategic consultation to clients on how to leverage online marketing tools and activities such as:

- Digital Advertising: Google Ads, Social Media Ads (Facebook, Instagram, TikTok).

- Optimization and Operations: SEO, Content Marketing, Social Media Management, Email Marketing, E-Commerce Marketing.

- Analytics and Automation: Data Analytics, Marketing Automation, Influencer Marketing, Social listening, etc.

• Recommend and implement cross-channel marketing strategies, ensuring alignment between online and offline campaigns.

• Stay updated with the latest trends in digital marketing, e-commerce, and traditional marketing, providing insights to clients and internal teams.

3. Collaboration & Reporting

• Work closely with the Sales Planning Manager and Board of Directors (BOD) to ensure alignment with strategic direction, identify new clients, and successfully close deals.

• Build and maintain strong relationships with clients, ensuring high levels of satisfaction and repeat business.

• Prepare regular sales and pipeline reports, highlighting market trends, customer demands, and emerging opportunities.

• Submit weekly and monthly updates to the Manager and BOD, detailing market insights, sales performance, and recommendations for new strategies and budget planning.

Yêu Cầu Công Việc

<Necessary Skill / Experience >

・Education: Bachelor's Degree, major in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.

・Language: English - Business Level

・Experience: 

- Having 3 - 5 years of sales experience in a marketing agency or digital marketing service provider.

- Proven track record of successfully selling marketing online services

・Other skills:

• Strong understanding of marketing online and digital marketing channels and how they integrate with offline campaigns.

• Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex solutions clearly.

• Skilled in consultative selling, capable of identifying client needs and matching them with appropriate services.

• Results-driven, with a focus on achieving and exceeding sales targets.

• Strong client relationship management skills, with the ability to build trust and long-term partnerships.

• Self-motivated and proactive, with excellent organizational and time management skills.

• Experience working to track and manage sales pipelines.

<Preferable Skill and Experience>

• Certifications in digital marketing, e-commerce, or related disciplines are a plus.

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Trên 25
  • Lương: 23 Tr - 35 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, Ngõ 136 Phố Phương Liệt, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Thực hiện các công tác tuyển dụng

- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.

- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.

- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.

2. Thực hiện các công tác nhân sự

- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự

- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới

- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.

- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.

3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ

- Quản lý văn phòng phẩm

- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...

4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.

Yêu cầu ứng viên

1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức

2. Nữ, trong độ tuổi 9x

3. Kỹ năng giao tiếp tốt.

4. Tin học văn phòng thành thạo

5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc

Những nghề phổ biến tại BMC

Bạn làm việc tại BMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BMC

BMC

Click để đánh giá