Việc làm BMC

Cập nhật 04/10/2024 22:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư vấn và Đào tạo BMC
Ad Operations Executive
BMC
11 việc làm 88 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 2, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

We are currently seeking an Ad Operations Executive to join our Ho Chi Minh City. This role will be instrumental in managing ad operations for our digital mobile content services, helping us expand globally while ensuring efficiency, effectiveness, and profitability. The ideal candidate is a strategic thinker with extensive experience in online ad management and digital performance optimization. The position offers an exciting opportunity for someone passionate about data, digital marketing, and working within a fast- paced environment.
KEY RESPONSIBILITIES:
1- Partner and Advertising Management

Manage monetization strategies and address client and partner needs to boost revenue.
Cultivate strong relationships with connectivity partners and traffic sources, ensuring integrations align with AdStart’s strategic objectives.
Drive gateway optimization and troubleshoot issues to enhance performance.

2- Campaign Strategy and Revenue Optimization

Oversee traffic distribution, cap management, and campaign adjustments to maximize revenue.
Conduct market research and competitor analysis to identify growth opportunities and refine strategies.
Collaborate with sales and tech teams to resolve operational issues and ensure optimal campaign performance.

3- Operational and Financial Oversight

Track and manage financial transactions, settlement reports, and payment processing for accuracy and compliance.
Coordinate with cross- functional teams to support smooth ad operations, enhance client satisfaction, and drive revenue growth.

REQUIREMENTS
1- Required Attributes:

Financial Acumen: Knowledge of invoicing, payments, and ROI optimization to drive financial efficiency.
Technical Aptitude: Familiarity with offer setup, testing, and troubleshooting to support effective partner integrations.
Problem- Solving Skills: Proactive in identifying and addressing issues to maintain smooth operations.
Adaptability: Thrives in a dynamic, fast- paced environment and is open to continuous learning.
Familiarity with Google Suite/ Microsoft Office (especially Excel).
Strong Organizational Skills: Capable of managing multiple tasks, partners, and reporting duties simultaneously.
Analytical Expertise: Strong analytical skills for monitoring KPIs, managing cap arrangements, and data- based decision- making.
Fluent English: Essential for effective communication with international partners and teams.

2- Nice to Have:

Familiarity with Visual Analytics Platforms (e.g. QuickSigh, Tableau)
Familiarity with Project Management Tools (e.g. Jira, Basecamp, Zoho)
Familiarity with platforms for partnership/ campaigns management (e.g. Affise, Everflow)
Hands- on Experience with DSPs and Media Buying Platforms

WHAT WE OFFER:

To work in a role that has a global scope for a company that has an international presence
An inclusive environment of friends who happen to work together
Paid annual leave and sick leave
Fun team building activities including annual company trip, parties and other benefits
An environment with high energy, flat hierarchy, positive attitude, and growth you would expect from a startup coupled with all of the security and benefits of an established company
Competitive salary and flexible work life balance

And much more

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:40:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, Ngõ 136 Phố Phương Liệt, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Thực hiện các công tác tuyển dụng

- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.

- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.

- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.

2. Thực hiện các công tác nhân sự

- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự

- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới

- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.

- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.

3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ

- Quản lý văn phòng phẩm

- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...

4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.

Yêu cầu ứng viên

1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức

2. Nữ, trong độ tuổi 9x

3. Kỹ năng giao tiếp tốt.

4. Tin học văn phòng thành thạo

5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc

Những nghề phổ biến tại BMC

Bạn làm việc tại BMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BMC

BMC

Click để đánh giá