Việc làm Bất Động Sản Upland

Cập nhật 24/06/2024 13:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TVĐT BĐS UPLAND
Junior Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (12-15M)
Bất Động Sản Upland
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
ABOUT THE ROLE
Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success are our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.
We are looking for a customer-centric agent with good communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers, and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth, and added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience as a customer service call center agent using English, and are backed by a proven track record and customer satisfaction.
WHAT YOU WILL DO
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experienceWHAT WE ARE LOOKING FOR
Bachelor's Degree or Equivalent
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
1-year experience in a call center or customer service environment, including a minimum of 6 months on night shift
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Work Hours: 44 hours/week - night shift (specific time to be discussed in the interview)WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (12-15M VND)
Full salary during probation
12 days of work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and annual health checkup
Guaranteed 13th-month salary
Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit-sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities, and other monthly/ quarterly/ annual company events
General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
Other benefits in accordance to the Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants' interest; however, we will contact only those candidates selected for interviews.
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH TVĐT BĐS UPLAND
Bất Động Sản Upland Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY TNHH TVĐT BĐS UPLAND là 1 công ty được thành lập từ năm 2018 với đội ngũ trẻ trung, năng động và nhiệt huyết làm việc trong lĩnh vực Môi giới và Quản lý BDS uy tín. Với tinh thần trẻ trung, nhiệt huyết và cống hiến giá trị, UpLand quyết tâm phụng sự cho sự phát triển của các cá nhân, doanh nghiệp để phát triển, hội nhập cùng đất nước. UpLand hợp tác để chia sẻ cơ hội và đồng hành bền vững tới thành công. UPLAND đang làm việc trong các lĩnh vực:

  • Môi giới cho thuê Căn hộ tại các dự án tại quận 2, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh;
  •  Dịch vụ tư vấn mua bán, cho thuê và hỗ trợ pháp lý BĐS căn hộ tại Thành phố Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được tham gia BHXH, BHYT theo quy định của pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH TVĐT BĐS UPLAND là 1 công ty được thành lập từ năm 2018 với đội ngũ trẻ trung, năng động và nhiệt huyết

Mission

  • Niềm tin của khách hàng là tài sản vô giá! Chúng tôi luôn tận tâm với khách hàng, dùng trọn chữ Tín để tạo dựng niềm tin này!

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản Upland

Bạn làm việc tại Bất Động Sản Upland? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản Upland

Bất Động Sản Upland

Click để đánh giá