Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Manage and monitor network systems (LAN, WAN, WIFI and INTERNET ...), connections with partners (VPN, MPLS, Direct Connect ...), server room, servers, CCTV system, contact Centre system, storage devices, security devices (Firewall, WAF ...) databases and infrastructure services;
Manage, allocate and revoke network resources, server and storage resources, install operating systems for servers;
Perform data backup and recovery, related configuration of network devices, security devices, servers, contact center, CCTV system, centralized storage devices, databases;
Establish and maintain Internet access policies, email policies, remote access policies, firewall policies, password policies, application access policies etc.;
Coordinate management/control/operation of security systems, security monitoring.
Handle/Coordinate handling of situations, incidents, and problems arising related to the IT systems.
Maintain the continuous operation of IT systems and services:
Implement the process of handling IT incidents; focal point to organize and coordinate the handling of arising incidents.
Manage, analyze and evaluate incidents; make remediation plans or remediation instructions;
Coordinate the transformation of system, application and service according to disaster recovery plan; coordinate the implementation of periodical disaster recovery plan drills.
Build and manage tools for system monitor and system optimization;
Coordinate monitoring and warning of cybersecurity incidents and information security incidents affecting internal/outsourced information systems.
Receive and handle service support requests related to infrastructure, network systems, servers, contact centre systems and maintain the stability of provided services:
Create and authorize access accounts for users on IT infrastructure according to Matrix Role: Service accounts, privileged administration accounts, etc;
Coordinate implementation of communication activities and announcements about IT's technology services.
Forward, coordinate and push the processing of requests assigned to other departments from the Servicedesk management system or email.
Yêu Cầu Công Việc
Knowledge:
Understanding of system architecture and networks/firewalls
Knowledge of virtualization technology and hybrid environments
In-depth knowledge of enterprise security solutions
Familiarity with information security processes and standards
Experience:
Experience in deploying, maintaining, and upgrading infrastructure (servers/networks/firewalls)
Experience in troubleshooting infrastructure issues and providing technical support
Experience in developing and implementing IT infrastructure policies and procedures. Preference for candidates with experience in Call center/Contact center systems
Qualifications:
College/University degree in Information Technology
Certifications: CCNP, CCSP
Certifications or proven ability to manage Windows Server and Linux systems
Demonstrable experience in managing Domain and email servers
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
Promotion opportunities
Periodical bonus: twice/year
Position promotion, salary increase: once/year
13th-month salary
Insurances followed Vietnamese Labor Law
Bonuses, gifts for Holidays
Activities: Birthday party, Employee engagement activities - Ngày nghỉ: 12
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập bởi Chủ tịch Sen-Mei Cheng và hai anh trai của ông vào năm 1979, Taiwan Paiho Limited đã được công nhận trên toàn cầu về ốc vít cảm ứng Trihook. Từ OEM truyền thống đến ODM, Công ty đã nâng cấp đáng kể khả năng R&D và đang bán sản phẩm của mình cho 20 thương hiệu giày thể thao hàng đầu thế giới. Nó đã tạo dựng được danh tiếng tốt trên thị trường đồ thể thao toàn cầu bằng cách liên tục tạo ra giá trị sản phẩm mới và dẫn đầu các thương hiệu lớn bằng cách sử dụng các sản phẩm sáng tạo.
Với kinh nghiệm dày dặn trong lĩnh vực sản xuất giày, may mặc và vật tư y tế, Tập đoàn Paiho sở hữu các cơ sở sản xuất tại Đài Loan, Trung Quốc (Vô Tích và Đông Quan), Việt Nam, Indonesia. Ngoài ra, Tập đoàn còn thành lập cơ sở tiếp thị và kho hàng tại California, Hoa Kỳ, cung cấp dây buộc cảm ứng, vải dệt kỹ thuật số, vải co dãn 4 chiều, thun, thun, vải, dây giày, vật liệu phản quang, logo 2D/3D, gia công vật liệu, móc đúc và các sản phẩm than tre.
Thông qua các triển lãm chuyên nghiệp về vải, may mặc và giày dép, Paiho Đài Loan đã thiết lập mối quan hệ kinh doanh thành công với các thương hiệu nổi tiếng thế giới.