Mô tả công việc
KONIC GROUP RECRUITMENT
Position: Customer Support
Quantity: 02
Main Job Duties and Responsibilities:
Determine best solutions for the issues, if any, escalated by the customers
Coordinate with other teams to achieve business goals
Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and customers needs
Handle and resolve queries raised by Customers
Follow customer service processes; from order entry to the delivery of goods;
Assist customers through email, live chat, social media (Facebook, Instagram,...), and phone
Liaise with the vendors to obtain information relating to the preparation and shipping of customer purchase orders. Making daily, weekly, monthly reports and handling requested tasks from the Manager.
Requirements:
Able to handle multi- tasks
Honest, meticulous and self- motivated
English language skills required (fluency in writing)
Age range: 20- 26. Experience in CRM systems (Zendesk, Freshdesk, ...) or working in Print On Demand Company is a plus.
Interests:
Friendly working environment with young people
Annual travel/team building/Social insurance;
Working time: 08:00 am – 05:00 pm, Monday to Friday and Saturday 08:00 am to 12 am. (Break time 12:00 pm – 01:00 pm, and 03:00 pm – 03:20 pm)
Competitive salary : 6.600.000 VND per month + KPI
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-08 02:55:02
Nối mi công nghệ Úc.
Chi nhánh đầu tiên của Wings tại Việt Nam theo tiêu chuẩn Úc.
Wings được thành lập dựa trên tiêu chí đẹp nhưng phải an toàn. Mang đến cho khách hàng nhiều lưa chọn về kiểu thiết kế mi, màu sắc, độ dày, độ cong, độ dài.... song song đó vẫn nuôi dưỡng tạo điều kiện cho bộ mi của bạn phát triển. Wings tự tin sẽ đi đầu trong lĩnh vực nối mi tại Việt Nam.
Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, trẻ trung, năng động, theo tiêu chuẩn Úc. Wings mong muốn chào đón và tạo điều kiện phát triển cho tất cả các bạn trẻ quan tâm đến lĩnh vực nối mi và làm đẹp.