Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Procurement
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
07/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Finalize the actual quantity of the material to be ordered
- Enter and issue Purchase Orders
- Review Purchase Orders for adequacy of specified requirement
- Confirm material orders to vendors/suppliers
- Check delivery confirmation of all material orders that are released
- Inform to Account Payable Section and liaise with vendors for rejected parts, shortage parts and replacement dates.
- Ensure Vendors receive the latest revision drawing and specification
- Follow up on all deliveries and expedite goods to meet production requirements
- Source for better, cheaper and more reliable parts for the existing running products
- Purchase material include packing material
- Evaluate supplier performance with QA
- Evaluate potential suppliers
- Negotiate the best delivery term, price, lead time, MOQ, payment term
- Re-Schedule if required
- Report quality problem to supplier
- Communicate with supplier if they are in default
- Any other duties as and when required by MD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- University graduated
- 3+ years purchasing experience
- Proven experience in a similar role, preferably within the electronics manufacturing or PCBA industry.
- Familiarity with component sourcing and procurement processes.
- Excellent attention to detail. Able to work well under pressure; strong sense of urgency.
- Readily able to learn and adapt to new computer applications, system upgrades and other technology as necessary.
- Must be open to feedback and can be flexible and adaptable
- Advanced knowhow of Supply Chain Management
- Exceptional communication skills both verbal and written
Skills
- Excellent negotiation abilities with strong math skills.
- Able to develop and maintain effective, positive internal/external working relationships with a diverse group of individuals, excellent relationship management skills.
- Excellent English skills written and verbal
- Advanced skills in ERP systems (SAP is an advantage)
- Intermediate skills in MS Office suite, to include Excel, Word and Outlook.
- Negotiation skills, Detail-Oriented Skills
- Proficiency in Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Khu Công Nghiệp Việt Nam - Singapore, Hữu Nghị, phường Thuận Giao, Thuận An, tỉnh Bình Dương Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 20 Song Hành, KĐT An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Công ty TNHH Xây Dựng, Thương Mại, Dịch Vụ Hồng Tín là một trong những công ty xây dựng tại Việt Nam hoạt động trên lĩnh vực tư vấn thiết kế và thi công các công trình dân dụng và công nghiệp, là đơn vị chuyên Tư Vấn Thiết Kế và Thi Công các Công trình Xây dựng Dân dụng và Công nghiệp. Sở hữu đội ngũ Nhân sự dày dặn kinh nghiệm và Hệ thống nhà máy Kết cấu thép, nhà máy Bê tông thương phẩm quy mô lớn, trang thiết bị hiện đại là lợi thế giúp HỒNG TÍN luôn đáp ứng mọi yêu cầu dự án về quy mô, tiêu chuẩn chất lượng và tiến độ.
Review Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
4.5
2 review
22/06/2022
★
★
★
★
★
Kế toán trưởng
tại Hồ Chí Minh
Nơi làm việc khoa học.
22/06/2021
★
★
★
★
★
Kỹ thuật viên
tại Hồ Chí Minh
Môi trường cạnh tranh, cơ hội thăng tiến, phúc lợi bảo hiểm, khen thưởng ngày lễ.
Những nghề phổ biến tại Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
Bạn làm việc tại Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Xây Dựng Thương Mại Dịch Vụ Hồng Tín
Click để đánh giá