Mô tả công việc
1. Find new customer, build up the sales system and expand business
2. Identify customer’s expectations and assess competitive activities to increase sales/ profits.
3. Receive and process feedback from customers to report to superiors timely
4. Track delivery, acceptance, the payment procedures to recover debts and liquidate the contract.
5. Support to resolve customers complain
6. Build and enhance long-term relationships with customers
7. Some other tasks as assigned by the direct management.
Working time: From Mon to Fri (Sat : Work from home)
Yêu cầu công việc
• Requirement of experience: at least 1-2 years in the same position, priority for candidates working at manufacturing company.
• Graduated College/ University of Economics
• Proficiency in Microsoft
• Fluency in English, can communication by the other languages is preferable.
• Hardworking, patient, can work under high pressure
• Prefer candidates live in Binh Duong
Quyền lợi được hưởng
• Salary: negotiation
• Total allowance for housing, petrol & attendance: 1,500,000 VND/month
• Raising children under 6 years old: 300,000 VND/child (no more than 600,000 VND/month)
• Lunch allowance: 45,000 VND/meal
• Phone allowance: 300,000 VND/month
• Seniority bonus, performance bonus (14th salary), 13th Salary, Mid-Autumn & Tet gift, annual travel, sport day.
Với hơn 15 năm hoạt động và đội ngũ nhân viên kinh doanh, kỹ thuật tràn đầy nhiệt huyết và tay nghề cao luôn đảm bảo hỗ trợ và phục vụ khách hàng tốt nhất và nhanh nhất. Xe Nâng Tín Quang hiện đang là nhà cung cấp xe nâng cho nhiều khách hàng lớn trong các lĩnh vực: xây dựng, sản xuất hàng hóa, đồ ăn thức uống, dược phẩm, logistic... Một vài khách hàng tiêu biểu như: Coca Cola, Vinamik, Pepsi, P&G, dược CPC1, ITL, Hòa Bình...
Hiện tại, công ty không ngừng phát triển và mở rộng mạng lưới kinh doanh ở khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam. Cập nhật các thiết bị và công nghệ mới nhất nhằm nâng cao chuyên môn và hướng đến mục tiêu dẫn đầu thị trường trong lĩnh vực xe nâng hàng.