Mô tả công việc
- To be a contact window, to receive the information from Head quarter Office in Korea and Clients, summarize and inform to other relevant departments.
- Aggregate all official and forecast orders from customers and inform to relating departments.
- Receiving the Monthly Production Plan of company and communicate to customers if any changes.
- Implementing the Order controlling , input data to ERP system of company and Customers ‘system.
- Work closely with production planing & control to ensure optimized detailed plan that meet and exceed customer requirements.
- Prepare monthly and periodical reports as per Client and mother company ‘s requirements.
- Translating whenever necessary.
Yêu cầu công việc
- University degree in Business relevant fields.
- Don't request experence
- Good English
- Good skills in using Microsoft Office (Word, Excel, Power point…)
- Priority to candidate living in Hanam province and early application.
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Với hơn 15 năm hoạt động và đội ngũ nhân viên kinh doanh, kỹ thuật tràn đầy nhiệt huyết và tay nghề cao luôn đảm bảo hỗ trợ và phục vụ khách hàng tốt nhất và nhanh nhất. Xe Nâng Tín Quang hiện đang là nhà cung cấp xe nâng cho nhiều khách hàng lớn trong các lĩnh vực: xây dựng, sản xuất hàng hóa, đồ ăn thức uống, dược phẩm, logistic... Một vài khách hàng tiêu biểu như: Coca Cola, Vinamik, Pepsi, P&G, dược CPC1, ITL, Hòa Bình...
Hiện tại, công ty không ngừng phát triển và mở rộng mạng lưới kinh doanh ở khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam. Cập nhật các thiết bị và công nghệ mới nhất nhằm nâng cao chuyên môn và hướng đến mục tiêu dẫn đầu thị trường trong lĩnh vực xe nâng hàng.