Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Telesales TeamLeader
Y Tế Hải Lê
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 11
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương:
12 - 15 triệu
Chức vụ:
Quản lý
Ngày đăng tuyển:
16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/08/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
- Responsible for coordinating and managing the daily operations of the telesales team. Specifically, the telesales team leader will carry out the following tasks: assigning tasks to team members, handling issues related to customer orders, and effectively and smoothly managing team activities.
- Monitor and check the progress of team members' work, directing and urging them to achieve individual and team KPIs such as quality, sales, conversion rate, etc. Evaluate the performance of each team member to make appropriate improvements.
- Collaborate with and support the HR department in recruiting new telesales staff. Also support organizing training and retraining programs for the team.
- Work with other departments to promptly address complaints or issues arising during customer service.
- Manage attendance and schedule work shifts for team members in accordance with job requirements.
- Responsible for planning and setting goals for the team to increase revenue and enhance efficiency.
- Train team members, helping them improve persuasion skills, telephone sales skills, and teach communication and teamwork skills.
- Listen to calls and demonstrate to employees.
- Supervise the telesales process and propose necessary changes and improvements.
- Ensure that telesales team members always comply with company policies and regulations.
- Compile and prepare daily, weekly, and monthly reports as required.
- Perform other tasks as assigned by superiors.Yêu Cầu Công Việc
- Graduating from college or higher
- At least 01 year of management experience (Team Leader level) with a background in Telesales/ Customer Service
- Experience in managing performance targets desired
- Good communication skills, personnel training
- Proficient in office information technology, good data management and processing skills
- Withstand high work pressure, can support the team outside of working hours if unexpected situations arise.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
- Responsible for coordinating and managing the daily operations of the telesales team. Specifically, the telesales team leader will carry out the following tasks: assigning tasks to team members, handling issues related to customer orders, and effectively and smoothly managing team activities.
- Monitor and check the progress of team members' work, directing and urging them to achieve individual and team KPIs such as quality, sales, conversion rate, etc. Evaluate the performance of each team member to make appropriate improvements.
- Collaborate with and support the HR department in recruiting new telesales staff. Also support organizing training and retraining programs for the team.
- Work with other departments to promptly address complaints or issues arising during customer service.
- Manage attendance and schedule work shifts for team members in accordance with job requirements.
- Responsible for planning and setting goals for the team to increase revenue and enhance efficiency.
- Train team members, helping them improve persuasion skills, telephone sales skills, and teach communication and teamwork skills.
- Listen to calls and demonstrate to employees.
- Supervise the telesales process and propose necessary changes and improvements.
- Ensure that telesales team members always comply with company policies and regulations.
- Compile and prepare daily, weekly, and monthly reports as required.
- Perform other tasks as assigned by superiors.Yêu Cầu Công Việc
- Graduating from college or higher
- At least 01 year of management experience (Team Leader level) with a background in Telesales/ Customer Service
- Experience in managing performance targets desired
- Good communication skills, personnel training
- Proficient in office information technology, good data management and processing skills
- Withstand high work pressure, can support the team outside of working hours if unexpected situations arise.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
314 Phố Huế - Hai Bà Trưng
Công ty TNHH Y tế Hải Lê lấy y đức làm nền tảng cùng sứ mệnh làm đẹp của mình trên con đường chinh phục và cống hiến với mong muốn/ khát khao được giúp chị em ngày càng đẹp, tự tin, hạnh phúc và thành công hơn trong cuộc sống...
Hãy đến và đồng hành cùng chúng tôi để đem đến những điều ngọt ngào và ý nghĩa cho cuộc sống bạn nhé.
Viện thẩm mỹ y khoa Dr.Hải Lê là thương hiệu nâng mũi hàng đầu Việt Nam được nhiều người GỬI TRỌN NIỀM TIN. Với các công nghệ nâng mũi tiên tiến hiện đại nhất thế giới như: nâng mũi Medi-Form, nâng mũi Demi-5D, nâng mũi S-Line/L-Line. Chúng tôi liên tục cập nhật, chia sẻ những kiến thức chuyên sâu về phẫu thuật nâng mũi, sửa mũi đẹp, dịch vụ, bảng giá chi tiết, hình ảnh trước sau, kinh nghiệm hữu ích
Những nghề phổ biến tại Y Tế Hải Lê
Bạn làm việc tại Y Tế Hải Lê? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Y Tế Hải Lê
Click để đánh giá