Việc làm Charm Ming Việt Nam

Cập nhật 28/08/2024 19:53
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Charm Ming Việt Nam
Service Planner
Charm Ming Việt Nam
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Mission of the role: To deliver the most forward and proactive Service planning, ensuring that Compressor Technique Service (CTS) operation requirements are met in a timely and efficient manner.
Main responsibilities
A. Forward Planning & follow-up
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
B. Operations efficiency
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
C. Customer satisfaction
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
D. Others
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.Yêu Cầu Công Việc
Required experiences
1 to 2-year experience in SAP/Power-BI planning and reporting system
Experience to monitor and control plans of others to achieve assigned targets
Experience in administration and documentation work is an advantage
Good command of Microsoft office suite (Words, Excel, PowerPoint, OneNote...)
Required personal affinity
Extrovert - like to interact with other people
Positive thinking and can-do attitude
Capable ownership with accountability
Self-motivation to lead yourself to overcome challenges
Having growth mindset. Quick to learn from different sources and apply new knowledge to work.
Required education & knowledge
Bachelor's degree in business administration, commercial or technical field, or proven by related work experience.
Solid verbal and written English skills.
Quick to learn Atlas Copco products and services at basic level.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Charm Ming Việt Nam
Charm Ming Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 49, 51 Đường B Khu chế xuất Sài Gòn - Linh Trung, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức

Được thành lập vào năm 2000, Charm Ming chuyên sản xuất các loại sản phẩm ống co, khớp nối bằng thép (SEAMLESS CARBON STEEL BUTT WELDING FITTINGS). Nhà máy của chúng tôi đặt tại Khu chế xuất Sài Gòn Linh Trung, Thủ Đức, TP.HCM, Việt Nam. Nhà máy của chúng tôi cách cảng 15 – 30 phút, cách sân bay Tân Sơn Nhất 40 – 60 phút

Sản phẩm của chúng tôi gồm có khớp nối chữ T, nắp chụp, ống co tròn (TEES, ELBOWS, REDUCERS và CAPS).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2000

Mission

Đội ngũ nhân viên của chúng tôi có hơn 20 năm kinh nghiệm sản xuất sản phẩm BUTT WELDING FITTINGS. 

Những nghề phổ biến tại Charm Ming Việt Nam

Bạn làm việc tại Charm Ming Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Charm Ming Việt Nam

Charm Ming Việt Nam

Click để đánh giá