- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Công ty TNHH HUNG WAY, được thành lập năm 1996, với khoảng 1.800 công nhân viên, tọa lạc tại Khu Chế Xuất Tân Thuận. Là một Công Ty Đài Loan, chuyên may găng tay trượt tuyết, găng tay chống rét quần thể thao và áo Jacket, chuyên sản xuất hàng hiệu, 100% xuất khẩu toàn cầu. Hàng may mặc của công ty chúng tôi được sản xuất bằng các trang thiết bị hiện đại nhưng cũng đòi hỏi sự tỉ mĩ trong từng sản phẩm.Từ khi thành lập đến nay công ty chúng tôi đã không ngừng cải tiến công nghệ, đầu tư trang thiết bị, môi trường làm việc thoáng mát, các chuyền may đều có gắn máy lạnh, đài thọ 2 tòa nhà ký túc xá, mỗi toàn 80 phòng/ 5 tầng cho công nhân ở miễn phí. Nâng cao chất lượng sản phẩm. Thường xuyên mở các lớp tập huấn để nâng cao trình độ quản lý và tay nghề công nhân.