Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
This role provides administrative support and works collaboratively to provide confidential administrative and secretarial support to the Board of Directors (BOD), in compliance with regulations and standards. Supports the Board of Directors in the administration and customer service as well as organizational change and development initiatives, projects, and activities that further the goals of ESH and its strategic goals and objectives
1. Translator, interpreter, editor:
- Attend meetings to translate and assist CEO, other departments as required.
- Interpret and translate for the CEO in public events, school events, social events.
- Provides assistance and represents the CEO, as appropriate, in communicating with parents if needed;
2. Coordinator, messenger person:
- Completes a broad variety of administrative tasks for the CEO including; managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; copying, reviewing outside mail, scanning and filing documents, screening phone calls and visitors, maintaining executive files, arranging detailed business travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for business travel-related meetings.
- Manage incoming correspondence referring on as appropriate i screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them as appropriate.
- Completes critical aspects of deliverables and special assignments by establishing objectives; determining priorities; managing time; gaining cooperation of others departments; monitoring progress; problem solving; making adjustments to plans;
- Independently researches, prioritizes, and follows up on multiple incoming issues and concerns addressed to the MD, including those of a sensitive and/or confidential nature; determines appropriate course of action, referral, and/or response;
3. Data Tracker:
- Supporting CEO management of administrative duties including inputting and analysis of school data. And preparing necessary documents and reports.
- Organize and file paperwork, documents and computer - based information.
4. Host to visiting delegations:
- Is the contact person for visiting teams, receive visitors on behalf of the BOD.
- Where the Board is hosting e.g. TDSB or CBIE the Assistant will coordinate with supporting staff to make hotel and transportation arrangements, where necessary secure VISAs and work closely with Purchasing to ensure all paper work is in order.
- Arrange accommodation /travel for meetings, preparation and distribution of agendas and paperwork for meetings as requested.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree or Master degree in Business Administration/Economics/English/Public relations or other related fields;
- English proficiency in 4 skills: speaking, listening, reading, writing.
- Good presentation skills
- Good analytical skills;
- Good logical thinking and strategic planning;
- Professional appearance and style;
- Prefer who experienced in Education industry as a Secretary/ Assistant.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Lisod được thành lập năm 2019.Lisod tin rằng người Việt Nam, với thói quen làm việc tích cực, tập trung giải quyết vấn đề, sẽ có thể tạo ra những sản phẩm cạnh tranh trên quy mô toàn cầu.Lấy việc phát triển nguồn nhân lực, đầu tư vào con người làm nền tảng cho sự phát triển bền vững của tổ chức. Lisod luôn hành động và cam kết mang lại lợi ích lâu dài, bền vững cho nhân viên và đóng góp cho sự phát triển của cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN LISOD VIỆT NAM được thành lập năm 2019.
Mission
- Trở thành công ty chuyên cung cấp giải pháp công nghệ, cạnh tranh sòng phẳng với các doanh nghiệp lớn trên thế giới.
- Cùng khách hàng phát triển những dịch vụ tốt nhất.Tạo thói quen làm việc tích cực, giải quyết vấn đề cốt lõi cho khách hàng.Phá bẫy thu nhập trung bình đến năm 2032