Mô tả công việc
- To be responsible for translation and interpretation.
- To keep up to date admin files and maintains an effective filing system.
- Follow the progress of the work assigned to management of FDLR by BOD
- Follow the progress of the work, remind and push Managing Director’s work.
- Follow the progress of the work outlined in the meetings by management
- Report to MD, BOD and the Supervisory the reasons for the slow progress and uncompleted job.
- Warning of the risk of delays in the implementation of the HOD’s work at briefing and meeting
- To ensure that all necessary office supplies are at the right stock level.
- To be able to communicate very well with all levels of employees and most important to the guest. To ensure that all messages are replied correctly and promptly.
- Responsible for every meeting minutes and report to BOM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- QUALIFICATIONS: Graduated from Foreign language Department
- SPECIAL SKILLS: Ability to plan and implement programs and policies
- Experience in an international major hotel or Resort is advantage
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Note : Please contact T&C for job application form or send resume via above email.
Lisod được thành lập năm 2019.Lisod tin rằng người Việt Nam, với thói quen làm việc tích cực, tập trung giải quyết vấn đề, sẽ có thể tạo ra những sản phẩm cạnh tranh trên quy mô toàn cầu.Lấy việc phát triển nguồn nhân lực, đầu tư vào con người làm nền tảng cho sự phát triển bền vững của tổ chức. Lisod luôn hành động và cam kết mang lại lợi ích lâu dài, bền vững cho nhân viên và đóng góp cho sự phát triển của cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN LISOD VIỆT NAM được thành lập năm 2019.
Mission
- Trở thành công ty chuyên cung cấp giải pháp công nghệ, cạnh tranh sòng phẳng với các doanh nghiệp lớn trên thế giới.
- Cùng khách hàng phát triển những dịch vụ tốt nhất.Tạo thói quen làm việc tích cực, giải quyết vấn đề cốt lõi cho khách hàng.Phá bẫy thu nhập trung bình đến năm 2032