Mô tả công việc
• Documentation and Follow-ups
• Project Coordination
• Operational Support
• Event Management
• Miscellaneous Duties
Quyền lợi được hưởng
Flexible Scheduling
Opportunity to earn additional income through tips from satisfied guests
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Career Advancement: Opportunities for promotion to lead hostess or supervisory roles, and potential for growth within the hospitality industry.
Training and Development: Ongoing training programs to enhance your skills and knowledge in customer service and hospitality.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Yêu cầu công việc
• Education: Bachelor’s degree in any discipline.
• Experience: Minimum 2-3 years in secretarial or administrative roles. Experience in operations or the hospitality industry is highly desirable.
• Skills:
o Proficient in computers and office equipment.
o Excellent English communication skills, both written and spoken.
o Highly organized, detail-oriented, and with a pleasant personality.
o Strong interpersonal and communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone: 028.38226838
Lisod được thành lập năm 2019.Lisod tin rằng người Việt Nam, với thói quen làm việc tích cực, tập trung giải quyết vấn đề, sẽ có thể tạo ra những sản phẩm cạnh tranh trên quy mô toàn cầu.Lấy việc phát triển nguồn nhân lực, đầu tư vào con người làm nền tảng cho sự phát triển bền vững của tổ chức. Lisod luôn hành động và cam kết mang lại lợi ích lâu dài, bền vững cho nhân viên và đóng góp cho sự phát triển của cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN LISOD VIỆT NAM được thành lập năm 2019.
Mission
- Trở thành công ty chuyên cung cấp giải pháp công nghệ, cạnh tranh sòng phẳng với các doanh nghiệp lớn trên thế giới.
- Cùng khách hàng phát triển những dịch vụ tốt nhất.Tạo thói quen làm việc tích cực, giải quyết vấn đề cốt lõi cho khách hàng.Phá bẫy thu nhập trung bình đến năm 2032