Full time
Type Of Hire
Experienced (relevant combo of work and education)
Education Desired
Bachelor's Degree
Are you curious, motivated, and forward-thinking? At FIS, you’ll have the opportunity to work on some of the most challenging and relevant issues in financial services and technology. Our talented people empower us, and we believe in being part of a team that is open, collaborative, entrepreneurial, passionate and above all fun.
About The Team
It's an amazing opportunity to join a Talented team of innovative and committed folks doing interesting work at the world's largest global provider dedicated to Financial Technology Solutions.
What You Will Be Doing
- Build and own the GTM for your territory
- Sell Lending (Commercial Loan Origination, Credit Assessment products) services to new clients within an established territory to ensure revenue growth in support of FIS new business revenue goals
- Sells products and/or services and develops new account relationships
- Solicits and maintains network of prospects
- Initiates contact with prospective customers to sell targeted FIS products and/or services
- Works as a member of a sales team to sell assigned products or services to identified key accounts
- Demonstrates product knowledge including various solutions, markets and competitive intelligence
- Prepares and presents proposals to clients utilizing FIS resources and tools
- Negotiates, structures and closes “deals” that meet customer expectations and FIS’s ability to deliver; utilizes appropriate company resources per the resources plan to provide product marketing support or specialized product sales expertise
- Assists in the development of sales plans and strategies
- Meets sales goals and objectives
- Other related duties assigned as needed
- Strong experience in Sales
- Strong experience in Software Sales
- Strong experience in Solution Sales
- Familiarity with Lending (Commercial Loan Origination, Credit Assessment products) OR Core banking solutions
- Requires expert negotiation and communication skills, both written and verbal
- Requires solid decision-making and problem-solving skills
- Analytical skills are required to determine client business needs and requirements
- Ability to remain calm under various levels of pressure
- Ability to show established track record of involvement in industry trade groups preferred
- Requires the ability to establish and maintain effective working relationships with all levels of management (internally/externally), employees, clients and public
- Travel is required
- Other duties as assigned
- A multifaceted job with a high degree of responsibility and a broad spectrum of opportunities
- A broad range of professional education and personal development possibilities – FIS is your final career step!
- A competitive salary and benefits
- A variety of career development tools, resources and opportunities
FIS is committed to protecting the privacy and security of all personal information that we process in order to provide services to our clients. For specific information on how FIS protects personal information online, please see the Online Privacy Notice .
Sourcing Model
Recruitment at FIS works primarily on a direct sourcing model; a relatively small portion of our hiring is through recruitment agencies. FIS does not accept resumes from recruitment agencies which are not on the preferred supplier list and is not responsible for any related fees for resumes submitted to job postings, our employees, or any other part of our company.
#pridepass
Công ty Cổ phần Chứng khoán Bảo Việt (“BVSC”) được thành lập từ năm 1999 với cổ đông sáng lập là Tổng Công ty Bảo hiểm Việt Nam (nay là Tập đoàn Bảo Việt), trực thuộc Bộ Tài chính, BVSC kế thừa thương hiệu uy tín và thế mạnh tài chính của một Tập đoàn Tài chính - Bảo hiểm hàng đầu tại Việt Nam. BVSC là công ty chứng khoán hàng đầu và uy tín trên thị trường chứng khoán Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ tài chính và đầu tư cho tất cả các nhà đầu tư tổ chức và cá nhân, các quỹ và ngân hàng đầu tư danh tiếng trong nước và nước ngoài.
Trong suốt 22 năm hình thành và phát triển, BVSC đã liên tục củng cố hoạt động, đầu tư mạnh mẽ cho hệ thống công nghệ thông tin và nâng cao chất lượng dịch vụ để duy trì vị thế là công ty chứng khoán uy tín trên thị trường.
Hiện nay, BVSC có mạng lưới hoạt động tại 02 thành phố lớn nhất là Hà Nội và TP. HCM với 01 Chi nhánh và 08 phòng giao dịch. BVSC luôn cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất thông qua đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trên thị trường chứng khoán.
Trong những năm qua, BVSC liên tiếp được đón nhận các giải thưởng và bình chọn đánh giá cao của các tổ chức lớn có uy tín trong, ngoài nước và của các Cơ quan quản lý như Cờ thi đua Chính phủ năm 2019, Bằng khen của Thủ tướng Chính phủ năm 2020, Danh hiệu Tập thể lao động xuất sắc do Bộ Tài Chính trao tặng năm 2021…BVSC cũng luôn là Thành viên tiêu biểu của HNX, Thành viên tiêu biểu trong hoạt động thanh toán giao dịch chứng khoán cơ sở do VSD trao tặng trong nhiều năm, cùng với nhiều giải thưởng Quốc tế khác về hoạt động môi giới. Ngoài ra, trong nhiều năm trở lại đây BVSC cũng thuộc TOP 100 các Doanh nghiệp Phát triển bền vững, TOP 50 Doanh nghiệp Việt Có Thương Hiệu Nhà Tuyển Dụng Hấp Dẫn, TOP 100 Thương hiệu mạnh Việt Nam…
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm ưu việt cho Người lao động như: Bảo hiểm Sức khỏe, Bảo hiểm các Bệnh Ung Thư, Bảo hiểm Nhân thọ;
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động xây dựng đội nhóm thú vị và hấp dẫn, các câu lạc bộ thể thao được tài trợ và happy hour vào thứ Năm hàng tuần
- Cà phê, trà, đồ ăn nhẹ và trái cây miễn phí không giới hạn giúp bạn tràn đầy năng lượng
Lịch sử thành lập
- Năm 1999, Công ty Cổ phần Chứng khoán Bảo Việt (BVSC) chính thức được thành lập với cổ đông sáng lập là Tổng Công ty Bảo hiểm Việt Nam, nay là Tập đoàn Tài chính – Bảo hiểm Bảo Việt, trực thuộc Bộ Tài chính, theo giấy phép hoạt động kinh doanh chứng khoán số 01/GPHĐKD do UBCKNN cấp ngày 26/11/1999.
- Năm 2000, BVSC thành lập Chi nhánh và khai trương phòng Giao dịch tại Thành phố Hồ Chí Minh
- Năm 2006, BVSC tăng vốn điều lệ từ 49,45 tỷ đồng lên 150 tỷ đồng.
- Năm 2008, BVSC đã thực hiện thành công đợt chào bán cổ phiếu ra công chúng, chính thức tăng vốn điều lệ từ 150 tỷ đồng lên 450 tỷ đồng.
- Năm 2009, BVSC khai trương phòng Giao dịch 146 Nguyễn Văn Cừ , Quận 1, TP. Hồ Chí Minh
- Năm 2010, BVSC chuyển trụ sở Chi nhánh về địa chỉ 233 Đồng Khởi – Quận 1 – TP. Hồ Chí Minh đồng thời thành lập phòng Giao dịch 11 Nguyễn Công Trứ, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh
- Năm 2011, BVSC khai trương phòng Giao dịch Mỹ Đình tại số 8 Nguyễn Cơ Thạch – Từ Liêm – Hà Nội
- Năm 2012, Cổ phiếu BVS được lựa chọn nằm trong bộ chỉ số HNX 30-IDX
- Năm 2014, Kỷ niệm 15 năm ngày thành lập Công ty
- Năm 2015, Thành lập Phòng Giao dịch 233 Đồng Khởi tại Quận 1, TP. Hồ Chí Minh. Thành lập Phòng Giao dịch Láng Hạ tại Tầng 1, tòa nhà 14 Láng Hạ, quận Ba Đình, Hà Nội. Chuyển PGD Mỹ Đình về 519 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội và đổi tên thành Phòng Giao dịch Kim Mã
- Năm 2016, Chuyển PGD 146 Nguyễn Văn Cừ về 90 Cao Thắng và đổi tên thành Phòng Giao dịch 90 Cao ThắngChuyển PGD 146 Nguyễn Văn Cừ về 90 Cao Thắng và đổi tên thành Phòng Giao dịch 90 Cao Thắng
- Năm 2017, BVSC chuyển trụ sở chính và sàn giao dịch Hội sở về Tòa nhà 72 Trần Hưng Đạo – Hoàn Kiếm – Hà Nội. BVSC ký kết thỏa thuận hợp tác với Tập đoàn Tài chính Tokai Tokyo Financial Holdings đến từ Nhật Bản
- Năm 2019, Chuyển PGD Kim Mã về Tòa nhà Văn phòng Hapulico số 01 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân, Hà Nội và đổi tên thành Phòng Giao dịch Thanh Xuân. Kỷ niệm 20 năm ngày thành lập công ty.
- Năm 2021, Chuyển trụ sở chính từ tầng 2 và 3, tòa nhà số 72 Trần Hưng Đạo, phường Trần Hưng Đạo, quận Hoàn Kiếm sang số 8 Lê Thái Tổ, phường Hàng Trống, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội.
Mission
Trao “Niềm tin vững chắc” cho Nhà đầu tư, Doanh nghiệp bằng “Cam kết vững bền”.