Mô tả công việc
• Undertaking front desk service duties.
• Administering check-in and check-outs.
• Assigning rooms and issuing keys.
• Delivering mail and messages.
• Processing guest payments and managing bills.
• Coordinating with porters, concierge, kitchen staff and housekeeping.
• Acting as a central source of information for guests during their stay.
• Processing food and beverage requests.
• Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
• Coordinating third-party services such as tour guides, taxis, airport transfers and rental cars
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- Uniform and free laundry are available
- Training courses are provided by hotel and group
- Staff canteen meal
- Bus from Hanoi city to Resort daily
- Other benefits following Labour law
Yêu cầu công việc
- Good English skill
- Priority for the local candidate around Chuong My area
- Good Communication skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Hotel experience is preferred
- Experience in OPERA system is preferred
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Công nghệ Hóa chất và Môi trường Vũ Hoàng được thành lập tháng 3 năm 2011, là doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam hoạt động trong lĩnh vực sản xuất, kinh doanh hóa chất phục vụ các ngành công nghiệp và môi trường, thiết kế-thi công xây lắp các dự án môi trường, vận hành thuê trạm xử lý nước thải.