About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
CX Technology là nhà cung cấp hàng đầu về các thành phần và bộ phận rèn nguội và ép nhựa. Năm 2011, CX đã tổ chức lại hoạt động kinh doanh sản xuất của mình thành Bộ phận rèn và Bộ phận ép nhựa. Các đơn vị kinh doanh này sẽ cùng nhau tập trung vào các bộ phận loa, phụ tùng ô tô, ốc vít công nghiệp và các bộ phận phun cho thị trường hàng tiêu dùng. CX nỗ lực mang lại sự hài lòng trọn vẹn cho khách hàng thông qua các dịch vụ toàn diện và chuyên nghiệp; khả năng thiết kế và phát triển các thành phần đa dụng, đa chức năng; và các sản phẩm có giá trị gia tăng cao hơn được phân phối thông qua việc đúc quá mức các bộ phận bằng nhựa và kim loại.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1996
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.