Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Planning and implementation for whole Cartridge replacement and Happy call/Referral activities to support all of sales/marketing segment to reach company target.
· Monitor daily workflow and ensures that correct procedures are followed
· Responds to and resolves escalated issues and/or unique or complex requests from customers
· Work closely with CRM/Operation team to improve workflow as well as report dashboard effectively
· Support Marketing in customer survey progam
· Proactive co-operate with Marketing to build up effective campaign for increasing cartridge replacement naturally
· Take care of customer, maintain good relationship to increase customer satisfaction.
· Calculate and allocate suitable scope of work for team member and ensure the manpower plan can meet the EU data base growth
· Coaching customer service/soft skill for team member
· Do weekly/monthly/yearly report as required
Other tasks are assigned by direct manager
Yêu Cầu Công Việc
· University graduate
· Have at least 3 years as Customer Service Leader role
· Good communication/negotiation skill
· Teamwork spirit
· Good leadership skill
· Can work with heavy workload in the rush time
Can use English in writing/report
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Đại lý Trường Giang, thành lập năm 2009, là một cơ sở chuyên phân phối cà phê và các sản phẩm chất lượng cao. Với hơn 10 năm kinh nghiệm các sản phẩm của đại lý Trường Giang mang lại sự tinh tế và hương vị đặc trưng