Việc làm Đại Lý Trường Giang

Cập nhật 08/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Đại Lý Kinh Doanh Trường Giang
Guest Relation Manager
Đại Lý Trường Giang
3 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 23/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
  • Ensure clients are properly greeted upon their arrival
  • Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
  • Coordinate luggage collection and storage
  • Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
  • Promptly address guests' requests, like in-room dining
  • Actively listen to and resolve complaints
  • Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
  • Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
  • Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options
  • Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
  • Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures
  • Appraise team's performance and produce regular reports
  • Liaise with other departments to provide an overall comfortable guest experience.
  • Examine daily duties, assign tasks and check on progress
  • Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
  • Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see
  • Establish friendly relationships with regular hotel clients

Quyền lợi được hưởng

  • Very Attractive Salary
  • Working under Accor working environment
  • Free Accommodation and 3 meals per day
  • Attractive salary + service charge
  • Activity: Birthday, Year End Party, Football, Volleyball...
  • Training programs from Accor hotels Acadamy
  • International working environment
  • Accor hotels room rates benefit

Yêu cầu công việc

  • Accor Background is a must
  • Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
  • Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
  • Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
  • Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
  • Excellent problem-solving and multitasking skills
  • Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
  • Ability to work flexible hours
  • Strong sense of responsibility and a professional presentation
  • BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field

Yêu cầu hồ sơ

English CV

Zalo: 038 9999 327

Khu vực
Báo cáo

Đại Lý Kinh Doanh Trường Giang
Đại Lý Trường Giang Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Nội, Xã Đức Thượng, Huyện Hoài Đức, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Đại lý Trường Giang, thành lập năm 2009, là một cơ sở chuyên phân phối cà phê và các sản phẩm chất lượng cao. Với hơn 10 năm kinh nghiệm các sản phẩm của đại lý Trường Giang mang lại sự tinh tế và hương vị đặc trưng

Những nghề phổ biến tại Đại Lý Trường Giang

Bạn làm việc tại Đại Lý Trường Giang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Lý  Trường Giang

Đại Lý Trường Giang

Click để đánh giá