Mô tả công việc
- As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
- Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
- When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
- Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
- Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
- Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Language Allowance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
- 1-year previous experience in same position
- Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
- Working with multi-cultural teams
- Excellent communication skills in English
- Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
- Can speak Korean
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Dan On Foods Corporation (DOF) được thành lập tại Việt Nam từ năm 1999, là một công ty thành viên thuộc tập đoàn DAN-D FOODS. Trụ sở chính của tập đoàn đặt tại thành phố Richmond, bang British Columbia (BC), Canada và được lãnh đạo bởi người sáng lập kiêm tổng giám đốc, ông Dân Ôn người khởi sướng và đặt nền tảng phát triển tập đoàn tại bang BC, Canada từ năm 1989.
Các Công ty thành viên khác của Tập đoàn DAN-D FOODS được đặt tại British Columbia và Ontario, Canada, California, Hoa Kỳ, Bangkok, Thái Lan, Trung Quốc, Hồng Kông và Đài Loan. Hiện Tập đoàn có hơn 800 nhân viện đang làm việc và hướng tới một mục tiêu chung là: Cung cấp các sản phẩm đạt chất lượng đến khách hàng trên phạm vi toàn cầu.
Nhà máy chính ở TP. Thủ Dầu Một, tỉnh Bình Dương, nằm cách TP. Hồ Chí Minh khoảng 40 km. Công ty có văn phòng và cửa hàng trưng bày tại Khu đô thi mới tại Quận 2 (Khu Sala) rất gần hầm vượt sông Sài Gòn và khu vực trung tâm TP. Hồ Chí Minh, nơi các sản phẩm được trưng bày đồng thời là văn phòng phụ trách bán hàng và dịch vụ khách hàng nội địa.
Review Dan On Foods Corporation
Môi trường làm việc tốt, năng suất cao, học được nhiều kinh nghiệm, quan tâm đến nhân viên (ID)